sâmbătă, 7 martie 2009

Superficialitate








Astazi...voi scrie despre superficialitate... si cum suntem noi inclusi in ea...
Toata viata mea am intalnit astfel de persoane care nu stiu decat sa se se uite la aspectul lor fizic, sa se admire, si sa faca cam pe toata lumea sa ii admire pe dinafara, astfel ascunzandu-si partea interioara, care de obicei este cam...alterata. De ce spun alterata ? ei bine, cand te preocupi sa sa faci un lucru inutil si le lasi pe celelalte sa stea in voia lor, nu iasa chiar atat de bine. Nu te-ai intrebat vreodata, de ce sunt oameni asa... fara stil ? ..Fara haine misto... fara stiluri de a vorbi si fara a spune 'Ce urat e ala' ... ci poate l-ai vazut cu carte in mana, sau scriind pe internet altceva decat 'asl pls' ... sa stie cati ani ai, sa nu cumva sa se incurce cu un pusti, sa stie daca e fata sau baiat in speranta ca va avea vreo..aventura cu ea..sau el... (desigur, mai sunt si exceptii, dar nu prea multe, din pacate...) si...sa stie din ce oras e...poate isi da o intalnire cu persoana respectiva...sa nu cumva sa fie de la nu stiu cati kilometri sa nu cumva sa zica prietenii lui de el ca se baga in seama pe cablu coaxial... (adica, relatie pe net...). De aici se deduce faptul ca le pasa foarte mult de ceea ce spune cineva despre ei, mai ales gasca din care fac ei parte.. (sau turma...cum zic eu...) doar pentru a fi ridicati in rang social pe acolo si sa iasa in evidenta cu lucruri 'cool' ...
Stai mai frate putin. Da' ce rezolv daca ma duc si sunt placut de niste oameni superficiali pentru niste chestii care poate nu ma reprezinta ? De ce sa nu fiu placut sincer de cateva persoane (la inceput) si sa fac ceea ce imi place in general ? Eu spun ca asa ar fi un pic mai corect din punct de vedere moral. Si asa ai avea mai mult respect de sine. Intr-o zi te trezesti sa iti dai seama ca ai facut o gramada de prosti, si poate va fi prea tarziu...in sensul ca ti-ai irosit viata pe niste prostii si nu te-ai gandit sa te cultivezi putin. Sa fi fost ocupat doar in a iesi in evidenta.
Parerea mea este ca sufletul este mult mai important pentru aspectul fizic, deoarece... nu conteaza prea mult cum arati. Nu te-ai prins de ce am vrut sa zic ? hmm ... asa cum o floare se ofileste pana la urma, asa omul isi pierde frumusetea in cele din urma si nu mai ramane cu altceva decat cu frumusetea interioara. Asta daca o are.
Unii spun ca prost te nasti, si prost mori. Da, e oarecum adevarat. Dar, te nasi foarte prost, si mori mai putin prost. Adica, inveti cate ceva pe parcurs. Asa cum cineva invata sa fie educat si cum sa fie altruist si toate cele, in loc sa invete magazinele pe de rost, si sa invete cum sa fara rost de bani mai multi pentru a-si cumpara in general toate lururile necesare pentru a-l face sa arate mai bine.
Inteleg, si frumusetea conteaza, dar multe persoane exagereaza din cale afara. Da...poate nu iti place ca ..hmm...cred asa, dar.. noh, da-ma-n judecata...asta vad eu pe strada, si asta spun. Ceea ce vad, si ceea ce cred.
Pot spune ca si eu am fost inainte o persoana de genul. Parinti m-au lasat sa merg pe afara si sa imi fac diferiti prieteni. Dar...nu pot spune ca mi-am ales chiar ok prietenii. Vedeam mereu cum incearca sa se dea mari in fata celorlalti, cateodata, cum face misto de cineva..si apoi presupusul care a facut chestia respectiva era ridicat in slavi de catre 'compatriotii' sai. Mie mereu mi-a fost destul de jena sa fac asa ceva. Ma gandeam, daca nu fac ceva bine si zic astia ceva despre mine ? Si nu mai am prieteni ? ...gandeam prost...imi faceam mai multe griji pentru ce vor crede ei, decat pentru ceea ce ma face pe mine fericit si ceea ce imi place in general sa fac. Daca si tu faci parte din asemenea persoane, chiar nu e prea tarziu sa te schimbi. Daca nu te-ai convins de ce am zis pana acum, chiar nu stiu ce sa cred. Desi, daca ai ajuns pana aici cu cititul, cred ca ai stiut deja asta... sau ai priceput din start. Unii nu vor sa inteleaga deoarece sunt prea rai, prea...plini de sine...prea ocupati sa isi arate aspectul lor exterior si ego-ul lor...ce trist...
Cam atat am avut de zis si in pagina asta...si..cum spun mereu, take care of yourself, and be nice. Don't do drugs, don't smoke, don't be mean, don't talk to strangers, and...or better yet, END.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...