miercuri, 16 iunie 2010

Oameni ce se ascund dupa un deget...


Nu stiu daca e bine sa scrii atunci cand esti chiar foarte enervat, insa voi incerca sa scriu coerent, mai ales ca acum cred ca sunt in stare sa pun negru pe alb, sau alb pe negru, oricum s-o vedea la finalizarea postarii, gandurile prezente ce nu-mi dau pace de ceva timp si-mi strica dispozitia, desi poate nu ar trebui sa-mi pese. Uite ca-mi pasa...

Nu stiu daca va categorisiti in regnul acelor oameni carora le place sa se ascunda dupa un deget cand ar trebui sa dea piept cu realitatea, cand ar trebui sa spuna in fata o chestie, cand sunt datori sa faca asta. Cand le este pusa o intrebare, si prefera sa fuga si sa traga de timp, facandu-l pe cel care a pus intrebarea sa-si piarda mintile (depinzand de importanta intrebarii propriu-zise), cand sunt trasi la raspundere pentru ceva ce au facut, si fac orice doar sa scape, desi nu-i omoara nimeni, nu-i loveste nimeni, nici nu-i injura nimeni, insa sunt datori sa iasa in fata, sa spuna ce au de spus si sa lamureasca orice au de lamurit.

Nu stiu exact de ce exista astfel de oameni. Nu stiu daca au existat dintotdeauna, sau daca au aparut sau s-au inmultit odata cu aparitia mijloacelor de comunicare in care nu esti nevoit sa-ti arati fata sau sa privesti in ochi pe acela caruia-i spui ce ai de zis. Nu stiu de ce-i doare atat de tare sau de ce le asa frica sa-si faca un pic de curaj, sa-si ridice fundurile din fata calculatoarelor, laptop-urilor si sa arunce telefonul undeva, si sa te priveasca in ochi.

Ce aveti mai ? Pricep daca nu ai curaj sa faci asta de fata cu cineva care ti-ar putea face rau pe bune, poate un necunoscut, sau un cunoscut pe care-l crezi in stare sa te raneasca fizic, sau sa te injure in asa hal incat sa te faca sa plangi, dar de cele mai multe ori oamenii se ascund in spatele unui deget de prieteni carora nu au curaj sa le spuna... ce simt, sau de ce au gresit, sau ca le pare rau, sau ca ii urasc, sau ca ii iubesc, sau ca vor sa se culce cu ei, sau ar vrea sa le dea una in cap din cauza... oricare-ar fi cauza.

Cred ca de astazi (adica de mai demult, dar astazi a curs ultima picatura) urasc oamenii de genul, cel putin cei pe care-i voi cunoaste de-acum inainte. Nu pot uri dintr-o data o persoana pe care o stiu de ceva timp doar din cauza asta, dar nici nu mai vreau sa am de-a face cu viitoarele persoane de genul, iar asta am spus-o in cazul in care va treziti sa-mi spuneti ca am scris postul asta special pentru unii dintre voi. Scutiti-ma de fazele astea, va rog. Chestia asta ma mananca, asa ca o voi scrie pentru a o reciti peste cateva luni sa-mi dau dreptate din nou, sau sa vad cat de prost am fost scriind ce scriu acum. Daca va simtiti totusi, atunci ... asa cum am zis mai devreme: Ridicati-va de pe fundurile puturoase si infricosate, si daca aveti sa-mi spuneti ceva, oricat de dur sau de intim sau de ,,vai-doamne" ar fi, spuneti-mi. Imi faceti mai mult rau si ma enervati mult mai tare prin tacere sau daca ma faceti sa-mi sparg creierii incercand sa-mi dau seama singur de ce dracu' se intampla, sau ce e in mintea voastra la momentul respectiv.

Asuma-ti responsabilitatea. Macar atat poti face...

8 comentarii:

  1. poate si u te-ai ascuns dupa un deget[Cred ca de astazi (adica de mai demult, dar astazi a curs ultima picatura) urasc oamenii de genul...] si o faci adesea... hai sa nu condamnam...
    te-ar ajuta cu ceva daca si-ar turna cenusa in cap? ai avea certitudinea ca o face cu sinceritate???
    e o slabiciune sa te ascunzi sau o abilitate... depinde. asta din punctul meu de vedere...

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ce spui "voi"?chiar asa multi sunt?

    welcome back

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tania: Cand ascunzi ceva fara prea multa importanta, ce nu provoaca nici un fel de sentiment negativ altora, nu vad de ce-ar fi o chestie rea. Eu vorbesc de datile in care te simti dator sa faci asta si nu o faci. Te ascunzi dupa un deget.

    Nu e o abilitate sa te ascunzi. E un fel de slabiciune... da, bine, ai dreptate, insa nu poti spune ca nu e ca naiba de enervant... mai ales daca citesti tot ce am scris.

    @Narcisa: Daca zic ,,voi" pot fi doar 2, sau 3, sau cativa, nu neaparat multi :P dar vreau sa fie cat mai general, sa nu fiu tras la intrebari de genul: ,,AA, ai facut aluzie la mine!!!". Cum am zis, e dreptul meu sa-mi pun frustrarile sau parerile aici ca apoi sa-mi dau dreptate sau sa ma contrazic. Sau, prin intermediul parerilor, altii sa o faca, astfel incat sa recunosc ca sunt sau nu prost...

    Merci :P

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu urasc persoanele de genu' asta ,sau hai ,ca sa nu fiu rea ,nu-mi plac persoanele de genu' asta .Tot ce vreau sa zic insa ,este ca iti dau dreptate si ca m-am cam regasit in ceea ce ai scris tu :D:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cata dreptate ai in ceea ce scris.
    Si sincer uneori m-am pus sa ma gandesc la acesti oameni si sa ii inteleg dar nu am reusit.
    Parerea mea e ca e mult mai bine sa spui in fata ce ai facut sau ce vrei sa faci sau orice ar fi nu sa te ascunzi dupa ceva . Chiar nu vad rostul. Mai bine infrunti situatia cum o fi ea ,grea sau usora dar macar stii ca ai fost cinsiti si constinta iti e impacata.
    Si eu iti zic in fata(monitorului) cai ai dreptate in ceea ce spui. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, am trecut de la ... un fel de contrazicere, la a mi se da dreptate. Asta e interesant :P...

    @Secret Life: Ma bucur ca te-ai regasit in ce-am zis, insa sa nu fii prea dura. Ce-am scris eu a fost mai mult la nervi, si probabil ca nu voi lua masurile pe care le-am zis. Ma enervez rar, si odata ce-mi trece... mnah... dar tot sunt enervante rau acele persoane.

    @Xenia: Nu toti oamenii sunt cinstiti si vor sa faca ce e mai bine. Multi vor sa lase lucrurile sa se rezolve de la sine si sa nu sima ,,rusinea" sau ,,jena" de a spune ceva ce-i va face sa se simta aiurea sau... ma rog, ceva asemanator. In mare de-aia cred eu ca se intampla asa ceva, iar daca tot ti se pare aiurea, cred ca putem adauga faptul ca asta inseamna foarte mult pentru acestia, mnah...

    RăspundețiȘtergere
  7. dar vreau sa fie cat mai general, sa nu fiu tras la intrebari de genul: ,,AA, ai facut aluzie la mine!!!"
    aici si tu te ascunzi:P
    spune-i si tu in fata si nah... vezi cum reactioneaza. de ce sa inghiti si sa te enervezi singur?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am spus persoanelor in fata orice am avut de zis, si m-am tinut, sau m-am milogit practic sa mi se spuna ori de cate ori e ceva de zis, sa nu se tina pana in ultimul moment, astfel incat totul sa iasa cat se poate de prost...

    Nu stiu unde vezi tu ca ma ascund, sau daca doar vrei sa ma contrazici, insa daca citesti in ansamblu, vei vedea putin altfel. Nu inghit sa ma enervez, inghit faptul ca nu mi se raspunde la diferite intrebari, ci sunt ignorat deseori datorita fricii unora de a-si asuma o responsabilitate si de a spune ce trebuie sa spuna... adevarul.

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...