sâmbătă, 14 martie 2009

Iarasi plictiseala...












Hm... zilele astea n-au fost tocmai niste daruri provenite din cer... eh, acum depinde cum privesti, dar nah... in fine, exprimarea mea lasa de dorit perioada asta, deci nu va asteptati sa ma intelegeti pe deplin. Singura chestie misto referitoare la perioada asta e ca se face ceva mai cald, soarele incepe sa apara mai des pe cer si pare sa emane ceva mai multa caldura... poate infloresc si pomii curand si atmosfera ar putea deveni ceva mai "zambareata", eh... din punctul meu de vedere.
In fine, nu stiu nici macar ce-sa putea scrie momentan, chiar ma gandeam de ceva timp sa scriu, simteam nevoia, dar... nici o idee nu-mi trecea prin cap... ma gandeam mai mult c-as face o magarie totala incercand sa fac ceva bun, apoi imi trece prin minte: "Stai, scriu aici doar sa ma descarc..." Well, da... chiar asa e, dar apoi ma gandesc la clipele cand voi reciti "literele" astea si chiar ma voi gandi sa sterg totul. Bine, bine, exagerez... in fine, nu conteaza. Simt doar nevoia sa ma descarc de diferite chestii din interiorul meu, dar nu stiu exact care sunt chestiile acelea, deci... ii bag aberatii dupa aberatii incercand sa scot din mine acea chestie necunoscuta ce nu a platit vreo chirie stand asezata confortabil in locuri "nedorite", deci incerc sa-i ofer eu absolut gratuit un bilet dus... oriunde vrea, doar nu locul in care sta acum. Of...
Sa vedem... astazi (adica sambata... 14.03.09) am primit o vizita neasteptata din partea matusii si unchiului meu. Sunt de la tara, nu se descurca prea bine prin oras, el primeste salariul pe card si ghici cine ii ajuta sa scoata banii ? Pai, sora mea... dar de data asta ea nu a putut, deci... eu sunt pe locul doi. A, nu ca m-ar deranja faza asta... chiar mi-a prins bine o iesire in largul societatii si niste rasete alaturi de ei... (sa vezi ce-am mai ras cand am vazut cat au de platit dupa cumparaturile facute... whoa...). Cu ocazia asta mi-am luat si niste apa minerala. Da, exact.. apa minerala, nu suc. De fapt, apa minerala la 2.5 l costa de doua ori mai putin decat un suc (Coca-Cola, Fanta, etc.), dar e cam la fel doar ca nu are gustul acela de... nu stiu, fructe si mai stiu eu ce. Are gust de apa, doar ca are
CO2 -ul acela care iese sub forma de balonase mici cand deschizi sticla... (stiati asta... nu ?), pe deasupra e natural (cat se poate...) mai ganditi-va cand vine vorba de bauturi carbogazoase... va puteti salva ficatul :) (si nici nu stiu de ce-am zis asta, dar eu nu mai beau suc de-acum incolo... cel putin nu exagerat... )
Altceva ?... Hm... astept sa ma duc la scoala poimaine... sa-mi simt genunchii tremurand la venirea acelui gand etern: "Ma asculta si nu stiu, s-o ia... cineva... de scoala". De ce nu m-am nascut un tocilar ? ... Desigur, n-aveam o viata sociala foarte buna, dar macar eram bun la scoala... (ca acum oi avea o viata normala... lol).
Uhm... in fine... mi se face somn si e inca zi afara, deci... o sa stau in pat incercand sa ma uit la un film, sau ceva de genul, eventual sa incerc sa pricep literatura pe care o preda la matematica... (si eu nici nu fac matematica, imagineaza-ti cat inteleg eu la scoala...)

'Night...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...