miercuri, 11 martie 2009

Ce vise interesante am si eu...












A fost odata ca niciodata... au fost un baiat si-o fata... (nu mah, stai... aici e doar un baiat, fata-si mai ia zborul, prea multa atentie din partea povestitorilor :P) deci, cum spuneam, a fost odata un baiat simplu si oarecare ce nu facea chestii mai merete decat un om obisnuit (cu alte cuvinte nu e vorba de nici un print). Mergea la scoala, venea acasa si pierdea vremea pe internet, asculta muzica sau uneori povestea cu prieteni sau cunoscuti din lista de messenger (vezi ? E internet, clar nu era print). Desigur, asta se intampla pe timp de zi, dar pe timp de noapte el avea sa devina o cu totul alta persoana (Un varcolac :O)! Da! Pai... ce persoana ? Aa, pai asta depinde de visul pe care-l avea :D Da, ai dreptate... baiatul acela este aceeasi persoana cu cea care scrie momentan (adica ... duh, eu!)
Eh, poate-ai ras de faza asta, dar pe mine chiar ma intriga o chestie pe care o patesc in ultima vreme. Se facea ca era odata cand ma culcam si ma trezeam dimineata fara sa-mi dau seama cum a trecut noaptea. O noua zi, un nou episod, un nou inceput. Bine, asta era atunci, dar acum... nu prea stiu, poate e imaginatea mea de vina... poate-a luat-o razna, s-a intensificat sau m-am schimbat eu, dar noapte de noapte am niste vise intense... adica... uhm, ca si cum ar fi reale. De fiecare data se intampla ceva diferit, ceva la care, in mod normal nu m-as gandi niciodata, dar... se intampla... ca si cand mergi la locul acela din care-ti inchiriezi DVD-uri si intr-o zi te hotarasti sa inchiriezi un film nou care nu se prea potriveste cu ce-ai vazut pana-n momentul acela si urmarind... pelicula respectiva te afli bagat (uneori, acum depinde si daca-i tare filmul) in povestea respectiva si nu-ti prea poti lua ochii de la el... de ce ? Ei bine, dac-o iei logic, urmarind ceva practic necunoscut, nu prea sti de la ce sa te astepti, deci esti foarte curios sa vezi cum decurge actiunea, iar la sfarsitul filmului te gandesti... zambind, poate serios (iar depinde de genul filmului) la faptele petrecute acolo, poate chiar le compari cu fapte din viata ta si... asa mai departe. Ei bine, cam asa e si cu visele mele (doar ca e pe gratis, si dureaza mai mult si nu tre sa platesc... ehe, smecher, nu ?). Intru intr-o lume total necunoscuta mie in care se intampla diferite lucruri care chiar nu ma caracterizeaza... fiecare actiune este precedata de o alta, iar eu nu am nici o idee cum sa fac legatura intre ele. E ca si cum as avea visele altei persoane. Nu prea stiu daca se intelege ceva pe-aici, dar pana acum aveam vise destul de asemanatoare caracterului meu, adica... nu stiu... probabil bateam pe cineva pe care-l urasc, eventual vreo fata de care-mi place (eh, lasa, nu conteaza), vise obisnuite... (desigur, obisnuitul e un terment relativ aici). Acum ma trezesc dimineata, incep sa rad sau raman asa... serios... gandindu-ma la cele petrecute. Ba chiar, culmea, ma gandesc care din amintirile mele sunt reale si care sunt cele din vis ? Bine, nu dureaza decat vreo 2 minute faza, dar totusi... e amuzant rau.
Nu consider intamplarile astea a fi o chestie rea pentru mine. De fapt, chiar imi plac. As putea spune ca e... uhm... nu stiu, cum numesti starea aceea pe care o ai cand vezi un film care-ti place ? (de fapt, nu cred ca exista vreo denumire, dar daca se intelege eu sunt multumit).Nu am cosmaruri, nici vise frumoase, doar... chestii care se intampla. N-as sti sa dau exemple acum... am avut multe vise si ca oricare dintre voi, nu reusesc sa tin minte irealul, mai degraba il inventez acum (si il uit mai tarziu).
Eh, in fine... as vrea sa spun ca aberez si ca iar am scris tampenii, dar am observat ca este o persoana caruia chiar ii place ce scriu eu pe-aici (bine, o persoana s-a facut vizibila... anonima... ahem) si zic doar: Aa... nu stiu... mai bine nu zic nimic.... Bye :p

Oare in ce aventura ma bag in seara asta ?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...