sâmbătă, 7 martie 2009

A demon goes wild...











Dupa cum, cred ca s-a observat, m-am apucat sa scriu in general despre viata mea, si nu sa dezbat diferite chestii... cred ca s-au cam terminat subiectele si problemele care merita dezbatute, cel putin, eu nu mai pot spune mai nimic despre ele. Totusi, invatant din greselile unui om, poti invata la fel de multe, daca nu... si mai mult...
Momentan ma simt de parca as sta sa explodez din cauza unor chestii care s-au... "acumulat" in sufletul meu... vorba aia "S-a umplut paharul...". Daca nu se intelege de aici, as putea s-o iau putin psihologic...
Dintr-un anumit punct de vedere, sunt 4 categorii de caractere... 4 categorii de oameni... cred ca ati auzit de cei Sangvinici, Colerici, Melancolici si Flegmatici. Ei bine, nu voi sta acum sa caracterizez fiecare tip de caracter in parte, ci voi spune despre cel Flegmatic... O persoana linistita, introvertita, nu are treaba cu lumea, sensibil, de obicei un prieten bun... astea sunt calitati, apoi... vin lucrurile rele... nu sunt multe, din cate vad e doar un lucru rau, si anume: Iesiri explozive...ce am zis mai sus: Flegmaticul tine in el toate necazurile pana le da drumul dintr-o data intr-un mod exploziv... asta daca nu se controleaza... ei bine, eu ma descarc scriind aici. Daca as face altceva, nu ar fi tocmai ok... De fapt, totdeauna am fost foarte sever,dur, exagerat, brutal in general la faze de genul. Nu se intampla des, dar se intampla... cand se umple paharul.
Totusi... cum se face ca unii oameni se folosesc de astfel de persoane ? Adica, isi bat joc, poate fara sa stie cateodata, de ei stiind ca nu vor zice nimic... adica, un om linstit, calm, nu se razbuna, cel putin nu de la primele dati, iar cand se satura de situatie si explodeaza, vina pica pe el, iar cel care face lucrurile acelea rele, nu doar scapa, ba mai mult, se bucura de suferinta celuilalt. Iarasi natura omului ? Uneori imi spun " La naiba, copii astia EMO au dreptate uneori", dar... fara griji... regret ca zic asta... se intampla la furie...
Nu stiu cum sa ma calmez din toate astea, nu stiu cum sa fac sa nu se mai adune toate in mine pana dau pe afara... nu pot sa ma abtin... nu pot sa uit... nu pot ierta, cel putin nu asa usor.
Deseori ranesc persoane pe care nu as vrea sa le ranesc doar prin toata chestia asta... iarasi regret... la naiba...
Imi place faptul ca sunt linistit, calm, etc... dar ar fi super daca as putea controla momentele in care chiar vreau sa sparg fata cuiva, sau mai mult...
In fine... ar fi o idee buna sa ma opresc din scris.. altfel voi scrie niste chestii pe care nu vreau sa le fac publice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...