sâmbătă, 7 martie 2009

Prietenii in viata noastra..










Acum cred ca voi discuta despre prietenii, cum sunt ei in general si cum se pot pastra aproape...
Se stie ca e mult mai greu sa iti mentii un prieten aproape si sa incerci sa il faci sa nu se supere pe tine...da, stiu ca vorbesc de acesta ca si cum ar fi un ...rege, sau ceva de genul, dar... se pare ca prietenii sunt importanti. Si e ok sa faci asta, atata timp cat si el face la fel.
De exemplu... am avut si eu o gasca, cu care ma intelegeam destul de bine in trecut..cand ieseama aproape seara de seara cu ei, si mergeam prin rock-club's si in tot felul de locuri..mai luam un suc, si diferite lucruri din astea...sa nu mai spun ca radeam mai mereu cam pe orice tema. Dar, cand am spus ca nu mai pot sa ies, s-au suparat pe mine, si unul din ei a inceput sa ma injure aiurea...si eu nu l-am mai baga in seama de atunci ... desigur, mi-am dat seama ca au fost niste toane de-a lui. Dar asta nu inseamna ca tre sa ma las jignit de cate ori are toane din astea. Eu nu ma port asa cu el cand se intampla faze din astea, deci nu mai am prieteni deocamdata, decat pe net.
Asa...deci, sa pastrezi un prieten nu e o treaba chiar atat de usoara. E nevoie de compromisuri... lol, ca intr-o casnicie..nu suna ok , dar cam asa trebuie. Vrei ceva bun ? Lupta pentru el...
Ah, nu cred ca pot sa explic cum trebuie subietcul asta...mi-e greu si mie sa inteleg cum sta treaba cu prietenii, si de ce e asa greu sa ii ti langa tine, sa nu mai spun de prieteni adevarati...
Chiar...unii dintre voi spuneti ca nu exista prieteni adevarati...dar eu spun ca exista. Voi ma contraziceti, si aici ajungem la intrebare.
Ce sunt prietenii adevarati ?
Easy...sunt persoane care fac mai mult decat sa rada cu tine la o poanta...cei care te ajuta indiferent de situatie, si incearca sa faca cam orice sa te aduca pe calea normala, asta daca cumva esti confuz. Daca te simti sigur, sa fie langa tine, sa povesteasca cu tine si sa incerce sa iti alunge singuratatea...
Sunt persoane care nu fac altceva decat sa stea pe langa tine, sa iti ceara din cand in cand sfaturi...si cand faci si tu la fel, sau cel putin incerci sa faci asta, iti intorc spatele. Iti spun ca nu au habar de chestii din alea..sau ca ii doare capul, sau te ridica in slavi zicand ca esti baiat/fata istet/isteata .. si au scapat...mda...cam nasol... Din punctul meu de vedere, aia se numesc trantori... adica persoane care traiesc de pe urma altor persoane. Paraziti...
De cate ori nu ai fost intr-o situatie penibila si aveai nevoie de cineva care sa iti fie alaturi ? ...si nu a fost nimeni ? ...da, a fost foarte urat...si nici nu te gandeai cati 'prieteni' ai avut pana atunci. Te gandesti doar ca esti singura, si cand trece supararea, mergi la asa zisii tai prieteni...dar, stai putin...de ce nu ai fost la ei cand te-ai simtit rau ? ..aaa...pentru ca stiai ca nu aveau cum sa te ajute, sau stiai ca ar putea iesi rau daca le-ai spune...hmm...dar pentru ce sunt prietenii ? ...sa povestesti cu ei despre altii si..atat ? ... nu..prietenii sunt langa tine sa te ajute.
Mai este si faza aceea cu: ' Am avut o prietena/un prieten din copilarie, si ne intelegeam asa de bine, ca si fratii, dar acum s-a departat de mine' ... da, se intampla in majoritatea cazurilor asta. E trist, dar adevarat. Asta se datoreaza schimbarii adolescentine. Ai auzit de o gramada de ori, presupun, de faza aceea: 'Perioada adolescentina este perioada schimbarilor'. Si cand ai auzit asta, probabil te-ai gandit in mod special la schimbarile fizice.. (nu dau exemple..) , dar au loc si multe schimbari pe plan psihic. Adica...incepi sa ai alte conceptii, alte dorinte, sa privesti lucrurile cu alti ochi, si sa nu mai fi atat de 'prost' cum erai inainte... sau poate incepi sa fi si mai prost, asta depinde de tine...dar asta nu e important. Important este ca nu ramai la fel. Si asta e un fapt dovedit. De aceea prietenii se indeparteaza mai mereu pe la varsta asta...daca te schimbi si tu, se schimba si el, incepeti sa nu mai gasiti motive de tangenta...pur si simplu..si incepeti sa preferati alt tip de oameni, alte locuri de plimbare, alte discutii...si ei la fel. Si, se duce o prietenie.
Ei, dar asta nu e motiv sa incepeti in depresii...daca l-ati pierdut, l-ati pierdut. Asta e ... esti om, ce sa faci ? ..tre sa mai faci greseli din cand in cand. Si greseala este ca ai avut incredere in X , si nu ai avut incredere in Y .. Nu e nimic, invata din asta, si ai grija sa nu se mai repete in viitor...atata tot. Si asa ar trebui sa faci cam cu toate greselile pe care le faci...asa te maturizezi..asa gasesti prieteni mai apropiati de tine..de sufletul tau...si te simti mai bine in preajma lor, te simti mai bine in pielea ta...daca sti cate ceva despre tine, si despre lumea care te inconjoara...
Cred ca nu a fost tocmai greu ce am povestit. Imi cer scuze ca nu prea am ramas la un subiect stabil, dar nu am avut nici eu mare inspiratie pe tema asta. Totusi, cred ca v-am pus la gandit cu ce am zis. Cel putin, eu m-am gandit...
Take care, think, and learn. Do mistakes, and, learn. Read and learn.... hmm..you got the ideea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...