duminică, 8 martie 2009

A "no reason" post...









Dupa diferite posturi pline de... "inspiratie", ba chiar motiv sa le scriu, pagina asta nu este motivata decat de plictiseala proprie... bine, nu o plictiseala oarecare, mai degraba... plictiseala deja in stare clinica... nu am ce face, deja devin melancolic de la asta si, nah... devine tampit. Bineinteles, nu sunt singurul care trece prin asa ceva, sau a trecut... clar mai sunt o gramada, dar... probabil sunt eu mai prost de felul meu sa nu reusesc sa gasesc solutii pentru asta... sau, nu stiu... hmm...
Da, stiu... daca vrei sa scapi de plictiseala gaseste ceva de facut, blah,blah... si-asa mai departe (wow, ce entuziasm...), dar daca nu ai motivatie sa faci ceva, nu ai energie de ceva anume (adica, atunci cand esti plictisit chiar nu ai chef sa faci nimic), cum sa reusesti sa-ti ocupi timpul ? Mai ales asa... de unul singur aiurea ? Si da, iarasi... as putea fi cu cineva dac-as vrea... yeah... dar numeste-ma al naibii de pretentios sa nu-mi doresc sa petrec timpul chiar cu oricine... (lol)
Numeste-ma caz pierdut! Si gata... sau nu ? (lol, iar confuzia ?)
Sa vedem... uneori gasesc diferite activitati interesante ca si... aa... uhm... stai... de fapt... jocurile pe calculator ? :D (that .. was... lame...), dupa care mai sunt unele zile in care ma mai apuca sa fac curatenie prin camera (adica... din aia foarte detaliata), iar in majoritatea cazurilor termin obosit in pat cu dureri nasoale de spate. Yupi! :) (iar imi vine sa rad...). Sa vedem... oare ce-as mai putea face ?... Ahm... scrisul aici oare se pune ?... nu, nu cred... nu trece foarte mult timp pana scriu o pagina de genul... poate dac-as scrie continuu ? Ouch... nu,nu ... lasa, altceva...
Hey, mersul la scoala e interesant... desi, ca orice copil din lumea asta prezenta, urasc momentele in care urmeaza cate o ora in care nu stiu mai nimic... sau cate o ora total neinteresanta in care principala ocupatie e sa-mi tin ochii deschisi... din fericire mai reusesc sa pun intrebari total diferite fata de ce se discuta la ora si unii profesori (probabil la fel de plictisiti ca si restul clasei) merg pe idee si asa trece ora... altii nu se lasa de ce si-au propus (materie) si taie toata distractia... (da, stiu c-ar trebui sa facem ora in loc sa vorbim, dar poate si un elev lenes sa viseze, nu ? :D)
In... fine. Nu mai conteaza... am ajuns la concluzia ca-mi tre hobby-uri diferite... mai ramane o problema... sa le gasesc... sa ma simt bine facandu-le... sa... oh, lol... ce fite... stai, parca-mi dau aere de vedeta... ok, ok... tac din gura, nu mai vreau nimic, ma distrez, ma simt bine si traiesc viata... DIN PLIN (?) Asa!... :)

Dar parca tot as vrea sa fac ceva distractiv...

2 comentarii:

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...