sâmbătă, 7 martie 2009

FUCK!...

Cum te simti atunci cand sti ca se va intampla una din cele mai mari orori din viata, si chiar nu ai ce face in privinta asta ?... te simti legat de maini, de picioare, de gura, de ochi, de tot..mai rau ca un animal. Si nu ai ce face. Nu poti striga dupa ajutor, sa vina cineva sa te scoata din starea asta. Nu poti face nimic. Asa ma simt eu + inzecit din ce voi spune. Nu am cuvinte sa scriu mai mult, ba mai mult, imi tremura si mainile.
Ti-a murit vreodata o ruda ? Inteleg, un bunic, o bunica...erau batrani si trebuiau sa moara...a murit si bunicul meu, si...a fost un dezastru total in mintea, sufletul, inima si ... in mine...te simti foarte rau, si simti ca nu te vei simti mai bine pracit, niciodata, dar.. pana la urma tot te simti mai bine.
Uite inca o intrebare...Ai patit vreodata sa ti se spuna asa : "Tatal tau mai are cateva zile de trait, si va veni acasa in spital. Nu mai e nimic de facut, nici nu se stie daca rezista pe drum, dar sigur o sa fie ..dus.. " Cum te simti ? Hmm, nu cred ca sti, dar eu stiu...de ce ? Chestia pe care am scris-o in ghilimele nu am inventat-o de niciunde, de fapt e o parte (usor modificata) din ce mi s-a spus si mie. Nu voi spune tot, altfel va fi considerat ca...lasa...nu mai conteaza...ce zile de groaza vor fi acelea cand voi afla ca se va intampla...ce se va intampla. Ce groaza cand o voi auzi pe mama mea, le voi vedea pe rudele mele...atat de indurerate...ca si inainte...cand a murit si bunicul meu...acum pe putin cateva luni...mda...ce am facut sa merit asta ? Probabil ca exist...cred ca ar trebui sa rezolv problema asta, intr-un fel sau altul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...