sâmbătă, 7 martie 2009

Despre maturitate...

Ce putem spune despre maturitate ? ... doar ca nu vine la varsta de 18 ani asa cum va imaginati unii. "Am 18 ani, ma pot intretine singur, fara parinti , fara nimic ce ma poate face nefericit" ... nu toti gandesc asa, dar sunt unii care fac asta. Ei bine, maturitatea poate insemna si mai multa fericire, dar si mai multa tristete... totul se amplifica atunci cand vine vorba de aceasta, devine mult mai intensa viata...
Pe masura ce treci prin multe lucruri, si inveti din ele, ajungi tot mai aproape de a deveni adult. Dar, daca stii cateva chestii si nu sti cum sa le folosesti, nu te duce niciunde chestia asta, decat la niste idei total gresite.
Si eu am fost un pusti, si inca mai sunt, dar, trecand prin viata ceva mai tare decat au trecut multi, am dobandit niste cunostinte. Pe care le folosesc atunci cand intervine o problema si trebuie sa ajut pe cineva. Bineinteles ca sunt unii pe departe mai buni decat mine la subiectele astea (eu scriu ce pot..) si nu sunt cine stie cine...dar, macar ma folosesc de greselile care le fac , si greselile pe care le fac altii in preajma mea. Invat din ele, si imi fac o idee despre cum se poate rezolva un anumit tip de problema. Una e sa patesti ceva si sa actionezi imediat, sa gandesti, si alta e cand ti se intampla un asemenea lucru si incepi sa te panichezi pur si simplu, sa faci diferite lucruri ce nu au nici un rost sau sens.
Acum, cand scriu aici, ma gandesc daca sunt pregatit pentru ceea ce ma asteapta..ma gandesc fara sa vreau. Ei bine, este destul de gresita chestia asta. Eu acum ar trebui sa imi traiesc viata. Si nu ma refer la distractie, ci la faptul ca trebuie sa fac ceea ce e necesar pentru viitorul ce se afla in fata mea. Sa ma pregatesc pentru problemele ce vor veni si sa incerc sa nu le aman cat mai mult posibil...
La naiba...ce chestii fara sens...nici nu mai stiu ce sa spun...asta inseamna ca subiectul asta ma cam depaseste. Adica, sunt inca un pusti care nu prea are habar de ce inseamna chestia asta, dar ... macar pot sa scriu ce stiu pana acum, si parerea pe care o am despre viata in momentul asta.
Concluzie : Nu evita problemele ci du-te spre ele si incearca sa le rezolvi. Apoi, daca faci greseli, invata din ele. E omenesc a gresi, si e bine sa nu repeti prostiile pe care le faci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...