sâmbătă, 7 martie 2009

Cum trecem peste probleme ?








Hmm...nu cred ca ar trebui sa fie destul de greu, avand in vedere ca noi suntem chiar...oameni. Suntem in varful lantului trofic, suntem cei mai tari. Nu cred ca ne putem lasa doborati de ceva atat de banal cum ar fi : "am picat la examen" , "m-a parasit prietena" sau chiar "am pierdut o ruda.." ...da, ok..s-a intamplat si nu iti convine deloc, dar chiar trebuie sa faci o tragedie din asta ? Daca iti moare o ruda, chiar tre sa te arunci in groapa dupa ea ? (sorry de exprimare...) nu...viata merge mai departe (da...de multe ori ai auzit asta...), si in ce sens ? ...pai...tu mai ai mult de trait, multe persoane pe care sa le cunosti. Ai o familie de intemeiat, iar daca momentan chiar ai una, atunci una de intretinut...daca se intampla sa fi patit o chestie nasoala, trebuie sa cauti puterea de a trece mai departe de toate astea. Sa cauti puterea pentru cei dragi tie, daca nu pentru tine. Chiar daca uneori iti doresti sa mori, sa suferi, din diferite motive, sti bine ca in viitor vor urma si clipe fericite, de cate nu te vei putea bucura atat de usor daca nu esti perfect sanatos si cu incredere in tine.
Normal ca am patit si eu sa fiu in asemenea depresii...sa fiu batjocorit, sa fiu facut in toate felurile si am reactionat...ei bine, mai bine nu spun cum, dar nu a fost chiar ok...si acum suport consecinte. Acum cand am prieteni adevarati, si am persoane la care sa tin...si chiar ma puteam bucura de momentele astea mult mai mult decat o fac, dar ma impiedica diferite amintiri, regrete...si nu pot. Concluzie: asa cum am spus mai jos in blog: Imagineaza-ti ca probleme nu sunt decat niste iluzii si doar atat...niste teme pentru acasa care se pot rezolva daca ai rabdare sa le urmezi pas cu pas. E asa cum treci printr-un tunel: Intunecat, poate cu gropi, cu obstacole, dar la capat este iesirea...si daca ai grija sa nu te impedici sa te lovesti, ai sa ajungi cu bine la capat, la lumina...
Bine...se spune de multe ori chestia : Trebuie sa faci greseli, trebuie sa ai probleme si trebuie sa suferi, pentru a invata din greseli...ok...dar parintii tai nu iti spun asta. Parintii tai iti spun doar ce sa faci si ce sa nu faci. Si esti suparat pe ei. Am fost si eu, acum nu mai sunt. Acum, in loc sa le refuz parerea categoric si sa-mi spun in minte: "sunt depasiti...nu inteleg generatia asta..." le iau in considerare parerile...de ce sa am mai multe probleme, cand pot sa ascult de persoanele care tin la mine ? Da, poate ca nu inteleg generatia noastra, dar asta nu inseamna ca nu pot sa ne inteleaga asa ca oameni...si nu pot sa inteleaga ce se poate intampla cu noi daca facem anumite chestii...pentru ca au trecut prin asta...
Heh, cred ca am zis cam tot ce am avut de zis despre asta...eu asa vad problemele...niste teme de casa care merg foarte simplu rezolvate cu rabdare si atentie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...