miercuri, 11 martie 2009

Am I sensible ? Hope so...













Avand in vedere ca ultimele mele postari au fost in general despre "ultima vreme", voi continua la fel... deci:
In ultima vreme (bine, nu chiar trecutul apropiat... as putea spune de cam un an si ceva incoace) mi s-a parut ca am devenit ceva mai insensibil decat eram eu in general, sau poate ca mi se pare, dar... un sentiment din asta straniu imi curge prin vene deseori dandu-mi raceli si... dezgust pentru mine insumi, ca si... nu stiu, regret pentru ca sunt cum sunt, sau... pentru ca am ajuns sa fiu in felul asta. E putin cam complicata faza, nici eu nu stiu sa explic cum tre... eh, hai sa incerc un fel de istorisire, poate o scot la capat...
Se facea ca eram mai mic (in jur de vreo 12 ani). In general copii de varsta asta nu stiu ce inseamna sa iubesti neconditionat si... toate cele. Stiu doar o parte pe care o implica sentimentul asta, probabil pasiunea pentru o fata frumoasa, sau... simpatica, sau stiu eu... in fine, nu conteaza. Tin minte ca simteam ceva... interesant, as putea spune, pentru o anume fata. Arata bine, era simpatica... si parca o cunosteam in vreun fel. Eh, faza e ca nu prea aveam ochi decat pentru ea, iar sentimentul simtit a fost unul din cele mai misto chestii care s-au petrecut inlauntrul meu. As putea spune (desi o sa zic o prostie): chiar mai tare decat fata aceea. Doar sentimentul... bine, pe-atunci e logic ca nu gandeam asa, dar acum ca-mi amintesc... merge. In fine, as putea spune ca a fost prima mea.... pasiune (my very first crush). Oh, ba chiar am obtinut prietenia ei (daca stiti si voi faza cu "cerutul prieteniei" (yeah, it's lame.. but it wasn't like that back then). Sentimentul era prezent, dar nu si curajul de a-l exprima, deci... fata respectiva s-a indepartat de mine in mai putin de o luna si desi unii zic ca o luna e mult sa fi cu o fata (sunt care stau doar cateva zile...), urasc aventurile. Sincer, daca ma apropii de o fata nu ma gandesc sa se termine curand, nu vreau asta... desi ultimele "incercari" s-au terminat si nu, nu ma simt fericit sau normal cu chestia asta, de fapt chiar sunt dezgustat de mine insumi(citeste inceputul). In fine... amintindu-mi de trecut si comparandu-l cu prezentul aflu ca-mi doresc sa fiu iar la varsta aceea... adica, eh... oarecum la varsta aceea... dar cu mintea de acum, pai nu ? Sa am curaj sa nu mai stau in spate (I sounded just like an old man... or an asshole... either way, it was stupid, God I hate myself sometimes). In fine...
Nu stiu ce sa zic... odata cu varsta, sentimentele pe care le simti fata de anumite persoane se imputineaza sau pur si simplu asta e determinat de diferite chestii care ti se intampla in viata ? Eventual... caracterul tau poate fi unul cam subred si... o iei pe parti rele odata cu trecerea timpului... oricum ar fi, nu-mi place deloc faza asta si... ma straduiam deseori sa cred ca totul e doar un episod mai dramatic din viata mea si mai devreme sau mai tarziu va incepe altul ceva mai... insorit (?). Chiar si acum cred ca sunt de felul meu sensibil, adica... nu prea e ceva ce poti pierde, face parte din tine.. doar ca trec printr-o perioada in care nu ma simt deloc bine in pielea mea, sau nu stiu. E urata rau faza asta si nu-mi prea place (geez, cui ii place ?)
Oricum, legat de relatii si chestii de genul nu stiu daca ma voi vedea "activ" o perioada. Probabil m-as comporta ca un idiot si nici macar nu mi-ar placea fata respectiva. Poate ca plac deja pe cineva si nu-mi dau seama. Sau poate... hm... urasc confuzia!

I wanna be like I was back in the past... please...

Un comentariu:

  1. Ar trebui sa stii mai bine ca oricine ca timpul nu este circular si nu vei putea da paginile sa te intorci la inceput.A fost frumos cat a fost.Stii cum se zice: nu te intrista ca s-a terminat,bucura-te ca s-a intamplat!
    Iar sentimentele nu ti se imputa o data cu trecerea timpului.Dar se schimba.Asta e cert.Depinde de tine daca va fi o evolutie sau o involutie.
    Oricum,daca gasesti o modalitate de a te intoarce la varsta aceea fericita,anunta-ma si pe mine.Nu ma voi supara sa pot face acest lucru.Pana atunci exista amintirile,pozele,jurnalele..Cred ca ma voi refugia in cuprinsul lor ^^

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...