joi, 10 septembrie 2015

Te vreau cu tragedie cu tot

Nu a existat niciodată o persoană frumoasă, pe de-a-ntregul, pe interior, pe... știi tu, cu adevărat frumoasă, nu estetică, fără dram de tragedie în trecutul său. Și când zic dram, mă refer la câteva tone, întinse pe câteva sezoane din toată viața lor, să nu zic episoade. Nu am întâlnit persoane cu adevărat inteligente emoțional vorbind, spre exemplu, fără să fi fost lovite din toate direcțiile în anumite momente din rahatul pe care-l numesc ei viață. Și asta e atât de stupid și fără sens, de ce dracu ar avea sens așa ceva ? Nu are.

Gen, cu cât ești lovit mai tare, cu atât ești mai fucked up, fără sens, fără o direcție clară. Cu atât mai nervos, mai paranoic, mai urâcios. Nicidecum frumos sau empatic sau cu dorință de a ajuta. Pentru că nu are sens, la prima vedere. Degeaba vezi tu pe rețelele de socializare tot soiul de quote-uri de căcat cu „Cei nevoiași dau mai mult” pentru că nu are nici o bază chestia asta. Ai spus-o, știi să răspunzi și de ce ? Ah, nu ai idee ? Atunci ca ce chestie crezi chestia asta ? Nu crede ceva fără să înțelegi... nici să nu ai respect pentru cei care practică chestiile astea. E sfatul meu, fă ce vrei, de fapt, mă cam doare undeva de tine.

Îmi vreau aleasa cu tragedie și horror în viață. Nu o vreau cu un blid imaculat, care nu a fost zgâriat niciodată și care lucește frumos, fără nici o pată, fără nici un defect, să fie perfect și frumos. Mnu, stai departe dracului de mine și du-te aruncă-te-ntr-un șanț. Poate vei fi mai atractivă pentru mine mai apoi. Poate.

Îmi vreau aleasa cu garda sus, știind că lumea asta nu e o chestie corectă și nici bazată pe reguli. Nu e. E o cocină urât mirositoare și tre să fi foarte creativ să maschezi mirosul. Eventual poate-ți ții respirația.

Gândește-te un pic, te rog frumos, la muierea aia perfectă de la capătul străzii, care are parte de toată atenția din partea celor ce n-au idee de diferența dintre cer sau pământ. De ce ăia o vreau pe aia și eu n-aș putea s-o suport, nici să-mi pronunțe numele ? Pentru că-s un ciudat incapabil să fie înțeles ? Sigur că da, e un compliment nemaipomenit, îmi place, mulțumesc, continuă.

Nu o vreau. Ea a avut viața ușoară. Ea nu are cicatrici, nu a fost nevoită să gândească în anumite feluri, sau să se poarte în anumite feluri. Nu a fost nevoită să se apere de alte persoane, din paranoia, sau să analizeze persoanele din jurul ei din dorința de control, frica de a nu fi controlată. Nu a avut nevoie să facă asta. A dat odată din gene, și-a desfăcut un nasture de la decolteu, le-a sculat-o instant ălora și a rezolvat treaba, fără nici un efort intelectual. Rezolvă majoritatea treburilor fără nici un efort intelectual. Are note mari la școală ? Scutește-mă... cineva zicea odată „Notele mari măsoară obediența, nu intelectul”. Nu te simți prost, știu că-s răutăcios și nașpa, obișnuiește-te cu asta, așa-s eu uneori, așa simt nevoia să vorbesc.

Obișnuiește-te și cu gândul că oamenii sunt niște leneși și nu învață nimic important în viață decât dacă sunt forțați să facă asta. Dacă nu sunt puși în situația de a se apăra constant, nu devin persoane puternice, capabile să treacă prin situații rele (care, să fim serioși, nu le poți evita, continuă să-ți dorești asta, n-ai decât). Dacă nu a fost trădată de persoane cu măști niciodată, nu se va simți nevoită să acorde o atenție sporită persoanelor din jurul ei care se prefac că-s oițe, când de fapt sunt ... mda.

O persoană lovită va fi mereu mai puternică și mai frumoasă pentru că a fost nevoită să învețe toate lucrurile ce fac o persoană esențial frumoasă, cu adevărat. Ea nu va fi mereu frumoasă estetic, și cumva nici nu-ți va păsa, când vei vedea în ce măsură te poate aprecia. Acea persoană care a pierdut totul, comparată cu acea persoană care a câștigat mereu și nu a pierdut nimic niciodată. Cine te va aprecia mai tare ? Doamne, ce retorism de doi bani ofer și eu aici... sunt un amator.

Mnu știu, nu voi fi niciodată capabil să respect o persoană „curată” dacă știi la ce mă refer. O persoană lașă și mârșavă ce fuge mereu de necazuri și se bazează pe minciuni și manipulare pentru a obține ce-și dorește. Da, în combinație. Lașă și manipulativă. Dacă e doar una din ele, aici e altă poveste, mai complicată, dar mă dor degetele, gândește-te singur la asta.

Te vreau cu toate tragediile tale :) sunt cele mai puternice calități ale tale.

2 comentarii:

  1. inseamna ca m-as incadra in tiparele tale :)))

    am tragedii pe banda rulanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Zici tu că te încadrezi ? Poți face diferența între tragedii exagerate și reale ?

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...