joi, 25 decembrie 2014

Expert in socializare ?

Frate, nu stiu sa socializez, sunt un ciudat. Cum dracu sa pot atrage eu oamenii de partea mea si ... mai mult de-atat, cum sa pastrez o conversatie mergand, odata ce am reusit si eu, prin noroc, sa-l fac sa se simta suficient de confortabil sa se apropie de mine, cum continui ? Nu stiu, nu-s bun la asta! O sa raman mereu singur, n-are nici un rost...

Si apoi vine depresia, si apoi te inchizi tare in tine si apoi pa.

Ti se intampla cateodata chestia asta ? In ideea in care... simti ca nu esti suficient de bun la chestia asta cu socializatul ca si altii ? Poate nici macar nu stii exact ce inseamna sa socializezi. Nu-i nimic, nici eu nu stiu exact, exact, ci doar asa in mare.

Permite-mi, totusi, sa-ti spun o parere, ceva mai exemplificata, despre ce implica toata treaba asta cu comunicatul si apropiatul de oameni, pentru ca sunt niste chestii pe care poate le stiai, dar nu le pui in ordine in capul tau in asa fel incat sa intelegi cum sta treaba. Sau poate chiar nu ai idee.

In general, oamenii trag la persoane ambitioase, si in aparenta puternici. E logic, toti tragem la ei. Poate ceva din personalitatea aia a lor se va lipi si de noi putin, si vom reusi si noi, intr-un mod idealist, sa fim exact ca si ei. Desi... poate nu stim exact cum sunt ei, dar ne imaginam ca-s calumea.

Apoi am putea sa ne apropiem de oameni care au multe in comun cu noi, dar acele chestii in comun find diferite sau mai avansate fata de ale noastre. Totul parand mai evoluat. Iarasi te trage, nu ? Evident...

Totusi, mai... inca nu am zis cum socializezi perfect cu cineva. Care e metoda ideala ?

Uh... te asteptai la asta, evident ----->  Nu este una.

Ma. Tu vrei sa fii un magnet universal pentru oameni de toate felurile ? Ai idee ce naspa ar fi chestia asta ? Tu esti genul de persoana care (blah, blah) si care (baga aici caracteristici despre tine) si tocmai din cauza asta NU te potrivesti cu oricine. Mai bine zis te potrivesti cu destul de putina lume, de-ar fi pana acolo. Care lume ? Habar n-am, depinde cine spui tu ca esti.

Evident, aici vorbesc despre cum sa te apropii de cineva pe placul tau si nu defineste intru totul socializarea. Socializarea o poti face cu oricine, dar... asta e si ideea.

Nu intelegi, stiu.

Ma, fii tu insuti. Doar... fii tu insuti, cu privire la tot. Deschide-ti inima cu privire la ce-ti place, ce nu-ti place, cum te simti confortabil, cum nu te simti, ce vrei, ce nu vrei, de toate, tot ce inseamna persoana ta, si fii mereu asa. Asta inseamna incredere in sine, deci... e o oarecare forta, nu ? Oamenii sunt atrasi de alti oameni cu o anume forta, deci boing! Punct in plus.

Nu fii atat de vizibil cu privire la nevoia ta fata de oameni. O sa sune foarte naspa si e real si ma dispera, dar, cand iesi la iveala cu nevoia ta fata de oameni, lasi impresia ca esti slab, si in subconstientul lor, asta e ceva rau. Le lasi impresia ca esti varza, si cersesti mila, chiar daca de fapt nu e asa. Si stiu, se contrazice cu ce am zis mai sus, asta e, scuze. Astea-s regulile haosului ce inseamna ,,a te apropia de oameni".

Stiu ca... poate cand te gandesti la a socializa, ai putea fi unul din acei oameni carora nu le place sa se bage in seama cu oricine si... inteleg asta. Fii, totusi, deschis... cand ti se ofera oportunitatea, ia-o. Daca persoana nu pare genul tau la prima vedere, nu conteaza. Poate deveni, la un moment dat.

Preferintele tale nu sunt batute in cuie. Preferintele altor oameni iarasi. Tu esti o fiinta unica, cu propriile-ti particularitati. Persoanele celelalte sunt la fel. Nu exista reguli anume. Fii tu insuti si... ai un pic de incredere ca in persoanele din jurul tau (cateva din ele) se ascunde persoana pe care ti-o doresti langa tine. Serios... trebuie sa ne mai si amintim ca nu putem citi ganduri, si... majoritatea oamenilor au niste ganduri sumbre si ascunse despre care, poate, nici ei nu stiu. E o loterie, mereu.

Am invartit ideea asta intr-o parte si-n alta, stiu. Nu fii naspa, nu ma judeca. Astazi m-am intalnit si eu cu cineva nou, o persoana foarte okay. M-am blocat, n-am stiut ce sa zic. Poate... am incercat prea tare. E aiurea. Data viitoare va fi mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...