duminică, 28 februarie 2010

Here comes spring...


Eh, astazi am auzit pentru prima data pasari cantand, si nu ma refer la vrabii, ciori sau porumbei, ci la pasarile calatoare mult asteptate inapoi, si in plus de asta am vazut si o gradina plina de ghiocei. Toate astea mi-au oferit o senzatie foarte placuta, un sentiment care ma face sa ma simt pur si simplu bine. Adica... pe de-o parte, pentru ca schimbarea de presiune imi provoaca niste dureri de cap enorme, pe langa faptul ca ma simt tot timpul aiurea si nah, dar in mare ma simt ok. Aaa, am vazut si muguri la anumiti pomi.

Sounds gay so far ? Hm...

Imi plac chestiile astea, fie ca in viziunea unora ar ,,trebui" sa-mi placa sau nu. Asa cum zicea cineva: Invata sa te bucuri de chestiile marunte. Deci, astea sunt chestiile marunte (cateva din ele) care ma fac sa ma simt foarte bine doar stiind ca au inceput sa apara si ma voi putea bucura de prezenta lor cu fiecare plimbare pe care-o voi face.

Odata cu venirea primaverii inseamna ca se va face tot mai cald, deci voi putea sa mai dau jos din haine treptat si sa fie mai usor de spalat. Da, urasc faza asta cu spalatul. Apoi o sa pot tine geamul deschis cam tot timpul, si centrala va fi oprita insemnand mai putin de platit la gaz!!! Yay! Si, iarasi, cu venirea primaverii ne apropiem de ultima suta de metrii a anului astuia scolar care nici nu credeam ca are vreun sfarsit luand in considerare tot stresul la care ne supun unii profesori spunandu-ne si spunandu-ne si repetandu-ne la nesfarsit cat de important e bac-ul si-asa mai departe. Nu zic ca e gresit sa incerce sa ne ambitioneze cat mai mult cu fazele astea, da' mah... hai acum, mi se pare foarte aiurea sa stresezi peste masura pe cineva care oricum se va stresa tot mai tare pe cat se vor apropia examenele mult... temute.

Eh, zilele vor fi tot mai lungi cu ocazia asta, iar noptile tot mai scurte, iar desi sunt genul de tip caruia-i place sa stea mai mult noaptea, o sa fie faina chestia asta, si abia astept sa se faca intuneric abia pe la 7-8.

E un nou inceput pentru fiecare si o noua sansa de a te simti bine si de a incerca sa scapi de stres, probleme si fel de fel de chestii care-ti umbresc parerea buna despre viata, oameni si anumite sentimente. Mnah, incerc sa fiu si eu sensibil, desi nu mi se pare ca reusesc prea mult, dar... mai bine lasa.

Cu ocazia asta, daca vreti sa mai dati comentarii, spuneti-mi si mie alte caracteristici pe care le are primavara, sau poate celelalte anotimpuri (in afara de iarna!). Acele chestii marunte care ne fac happy...

6 comentarii:

  1. Pentru mine primavara inseamna lene. E ciudat sau mai bine zis eu is ciudata dar cand vine primavara prefer sa stau in pat si sa ma uit la vremea frumoasa de afara si sa lenevesc.... deasemenea imi place sa ies si afara si stau undeva singura inconjurata de natura...

    freak? :-s

    Chiar e un nou inceput si iti acorda o sansa de a scapa de stres. :)

    o saptamana linistita iti doresc ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia asta se potriveste la mine vara :P

    Merci, si tie la fel ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Primăvara înseamnă ... în primul rănd ploi şi câteva zile reci şi umede (ceea ce face defapt următoarele zile mai frumoase).
    Apoi ... pomii înfloriţi de peste tot (cel putin la mine în oraş).
    Apoi ... adio mănuşi, fulare, căciuli şi cizme ... adio zăpadă.Prea frig a fost iarna aceasta ...

    Primăvară mai înseamnă ... buchete de ghiocei şi, mai târziu, lăcrămioare.Şi mărţişoare.
    Culori noi, după tot albul şi griul din iarnă.

    Şi, nu în ultimul rând, primăvară înseamnă apropierea verii şi a vacanţei.

    Asa că ... o primăvară frumoasă ^__^

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, ai inceput rau cu ploile si zilele reci si umede -.- nu pot fi mai umede decat iarna. Eh, cui ii pasa ? E primavara, e mai cald.

    Am luat ghiocei, dar acea ,,cineva" care poate citeste ce scriu aici, nu are chef sa iese macar putin afara, prefera livratul prin posta :-L

    RăspundețiȘtergere
  5. Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllldddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd.
    N-ai idee cat am suferit iarna asta din cauza frigului; si uitasem cum arata cerul senin. Iubesc primavara, dar ador vara; evident e anotimpul meu <33.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eeehe, n-ai suferit singura. Mie inca mi-e frig...

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...