vineri, 31 decembrie 2010

I can't sleep

De mai multa vreme nu mai pot dormi cum trebuie. Nu mai pot sa dorm la ore decente, si adorm abia pe la ore foarte tarzii, sau sa spun devreme ? In functie cum i se pare fiecaruia ora 4-5 dimineata. Cam de fiecare mi se intampla la fel si nu pot dormi, asa ca decid sa ma uit la ceva, sa ascult ceva, sau sa vorbesc cu cineva, si sa nu stau sa incerc degeaba sa ma chinui asupra unei chestii care nu are rost.

De ce nu pot dormi ? Acum ma intorceam in pat de vreo 20 de minute, iar motivul a inceput sa fie evident, iar pentru ca din nou nu am deloc somn, sau il am, dar nu-l pot lua in brate sa adorm, ma gandesc sa scriu despre asta, sa vad ce iese.

De fiecare data cand totul devine intunecat, cand tre sa dau muzica cel putin mai incet, sa pot dormi, sa nu ma tina chiar treaz, imi circula sute de ganduri intense prin minte, si nu intentionat. Incep sa circule, cat e intunecat... sunt ca niste fraze scrise in alb care se vad la maxim acum ca sunt puse pe o pagina lunga si neagra. Se vad mai urat atunci cand sunt puse pe pagina mai alba, in timpul zilei, poate de-aia refuz sa dorm, iar ziua imi vine mai greu sa adorm pentru ca sunt distras de lumina zilei si de faptul ca e lumina afara. Ma enerveaza...

Nu sunt intentionate chestiile astea. Adica de cate ori incep sa ma gandesc, incerc sa le suprim relaxandu-ma, insa facand asta, nu fac decat sa deschid poarta si mai tare sa le las sa navaleasca inspre mine. De unul singur nu le pot suprima mai deloc, si sunt atat de aiurea incat incep sa-mi aud bataile inimii. Fie ca sunt rapizi sau incete, sunt tot timpul intense, ca si cum bate aproape sa iasa din piept. Nu reusesc sa fac nimic sa evit toata chestia asta...

De cele mai multe ori incerc sa ma gandesc la altele, sa ma concentrez asupra unei melodii, asa cum fac de multa vreme, iar melodia respectiva sa-mi ofere un singur sir de ganduri, iar astfel sa fac ceva util din toata chestia asta, nu mai pot reusi. Daca opresc muzica total, atunci e si mai haotic totul, daca o dau mai tare, nu mai pot dormi ca e galagie. Deci ce fac in fiecare seara ? Pierd vremea concentrandu-mi mintea asupra unor seriale, sau discutii cu alte persoane, prieteni, in speranta ca o sa obosesc si n-o sa mai am de ales decat sa dorm din oboseala. Asa nu mai am timp sa ma gandesc la mai nimic, si merg direct inspre visele mele intense si ciudate, de care incep sa devin atasat, avand in vedere complexitatea lor. Asta e, totusi, un alt subiect mai complicat pe care l-am mai discutat si pe care-l mai discut eu daca e sa fie...

Printre gandurile acelea se ascund dezamagiri asupra unor persoane din prezent sau poate din trecut. Incerc sa rationalizez faptul ca totul a trecut, ca nu are rost sa ma gandesc si mai bine uit de chestia asta, insa nu reusesc, si nici nu stiu cum. Apoi ma gandesc la diferite chestii pe care le-am facut eu, chestii rele, si ma simt tampit si prost din cauza asta, insa iarasi ma gandesc ca bagandu-mi de vina asa mult nu voi face decat sa indepartez persoana respectiva de langa mine, persoana fata de care am gresit, si totusi imi vine foarte greu, atunci sa ma opresc din asta. Nu pot, noaptea... nu reusesc. E alb pe negru, si e greu sa ignor totul...

Poate sunt mult prea incarcat de chestiile astea. Poate nu am avut cu cine sa le discut. Poate imi lipseste ceva ce altii au in mod natural, sau poate imi lipseste ceva ce stiu ca mi-ar prinde bine... de fapt, nu e o idee rea. Ce mi-ar prinde bine, si ce m-ar scapa de gandurile astea noaptea ? ...

... ha, cred ca stiu. Sa tin pe cineva in brate. Ca suna pervers, ca nu suna, sau ca suna aiurea, nu stiu daca-mi pasa, insa stiu ca suna logic. Cineva mi-a recomandat odata sa-mi iau o jucarie de plus, sau... asa ceva, insa imi imaginez faza si incep sa rad de mine insumi. Ma gandesc: Myeah, right, ha, ha. Apoi devin serios si imi dau seama, categoric, ca nu m-ar ajuta. Poate dac-as avea o pisica sau un caine, care sa-mi tina companie... si asta ar fi foarte tare si m-ar ajuta sa-mi iau capul de la prostiile acelea. O pisica pe care s-o aud cum toarce langa mine, sau un caine care sa-mi arunce o limba dupa cap si sa ma faca sa rad, dupa care sa-l aud cum sforaie. Nu sunt foarte pasionat de caini, insa m-as simti relaxat dac-ar fi ceva de genul...

Nu stiu... ceea ce stiu e ca dac-o tin tot asa, problemele mele cu somnul n-o sa dispara curand, si n-am nici cea mai vaga idee ce pot face. Cateodata ma gandesc sa-mi iau somnifere sau sedative care sa ma oblige sa dorm, insa apoi ma gandesc cum o sa fie pe viitor cand nu o sa pot dormi fara ele si incep sa-mi plang de mila preventiv, deci ideea pica din start. Dependenta nu e solutie...

I need a hug :o3 ... real one, like I always did...

9 comentarii:

  1. two words: NO vodka! :)) greu te mai lasi dupa. GREU.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte greu... am incercat cu bere :P ... gasesc eu alta solutie.

    Cute photo, really :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ... si asta e un motiv de mandrie ? >.>"

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-as da din somnul meu :)). Ca dispun de el in cantitati industriale...

    I'm dead if I don't sleep 10 hours per day!

    RăspundețiȘtergere
  5. mod destul de simplu pentru a putea dormi [mwell, it works for me :) ]: oboseala cauzata de efort intens fizic :D sau orele de romana sunt destul de ok la faza asta...
    and just get a cute cat:) that could help too:) as you wrote :)

    RăspundețiȘtergere
  6. My roommate wouldn't approve =.= ...

    La faza cu efortul fizic. Nu pot... ar trebui sa fiu obosit atat fizic cat si psihic sa nu mai pot rezista, altfel nu adorm... :(

    Dar multumesc pentru sfaturi...

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...