vineri, 28 august 2009

Blogmeet Alba Iulia











Recunosc ca mi-a fost putin frica sa incep sa scriu despre subiectul asta desi am vrut sa incep, insa nu stiam exact despre ce sa scriu... de fapt, nici nu prea aveam de gand sa scriu, aveam de gand doar sa comentez, dar acum ma incumet si eu... poate pentru a nu ma simti mai prejos. Eh...
A fost o prima data pentru mine, de fapt nici nu ma gandeam ca exista asa ceva, adica... o intalnire a bloggerilor dintr-un anumit oras, insa am vazut ca se practica asta, nu doar pe-aici... si mi se pare o chestie destul de faina, mai ales ca din punctul meu de vedere - acela care se streseaza sa-si tina un blog la zi cu idei cat de cat noi este destul de inteligent (asta cred eu), deci intalnirea avea sa contina subiecte destul de bune si nu chestii pe care le discuti de sila cu cineva doar pentru a nu te simti singur...
E si ciudat faptul ca am dat peste toata povestea asta cu intalnirea datorita lui Iulia - o amica din Valcea, si ea pasionata de blogging. Cred ca uneori se straduieste prea mult sa ma faca sa ma simt mai bine, sau sa ma faca sa ies din carapacea mea (sa ies in lume), dar asta a fost cea mai interesanta chestie pe care-a facut-o pentru mine si pentru asta ii multumesc. Raman dator... cred.
Ei bine, acum sa vedem... cum a fost intalnirea. Pentru inceput as putea spune ca am incercat sa nu ma astept de la nimic deoarece n-aveam idee ce fel de oameni voi cunoaste, daca vor fi prietenosi, daca vor fi idealisti, daca vor fi oameni care considera batjocura o forma de distractie sau... nah, as putea continua dar nu i-as descrie deloc pe cei care-au fost acolo. Cam toti au fost foarte prietenosi si cam nimic din ce s-a spus acolo nu a fost considerat stupid sau fara sens (ma simt), iar asta m-a facut sa ma simt destul de bine. De-asemenea am observat ca foarte multi treceau de 19-20 de ani, in afara de micuta Alle care era cea mai mica... si totusi ea a facut toata intalnirea aceea posibila si nu cred ca mai tre sa mentionez ca e o fata destul de inteligenta pentru varsta ei...
Am observat si ca erau foarte multi oameni tacuti... nu prea stiu de ce, dar mi-au placut intrebarile lui Makavelis care au scos cate ceva de la fiecare persoana si astfel... fiecare a participat la discutie datorita lui sau din proprie initiativa, dar trebuie sa precizez (si eu) ca cel mai vorbaret om de-acolo a fost... Vizionarul care nu ezita sa-si impuna punctul de vedere in fiecare subiect care a fost discutat acolo... adica pe bune, fiecare, dar spre surprinderea mea (si poate ca si a celorlalti) nici macar un cuvant nu a fost spus la intamplare... sau, bine... pentru mine multe din cuvintele sale au fost spuse la intamplare mai ales ca nu am reusit sa-l urmaresc... nu stiu de ce, dar chiar mi-a fost greu. Nu am fost deloc la curent cu tot ce s-a discutat in cadrul intalnirii... cred ca ar fi trebuit sa invat ca pentru un examen daca ar fi fost sa-mi impun si eu parerea mai bine, cat de cat... poate ca de-aia incercam sa schimb subiectul ori de cate ori aveam ocazia... sa vorbim despre un lucru la care-as putea sa-mi impun si eu parerea mai bine. Eh, nu condamn pe nimeni... nu sunt obisnuit cu socializarea, asta e tot.
Ahm... imi pare rau ca nu i-am pomenit pe toti cei cu care am vorbit acolo, insa nu cred c-as putea scrie ceva concret... de fapt, nici nu stiu ce sa mai spun...
Cred ca voi termina cu: ,,Mi-au placut cele 3-4 ore de discutii" si ,,De ce sunt eu cel ciudat ?...". :)
M-am bucurat de prezenta urmatorilor bloggeri:

* Adrian Boholtan
* Alex Potor
* Alle
* Deme
* Jorjh
* Kabool
* Liviu
* Makavelis
* Popescul
* Stefan Irimia
* Vizionarul

Oh, si eu...
Daca se mai repeta, nu m-ar deranja sa mai vin :)

5 comentarii:

  1. Meritul e doar al tau ca te-ai dus [sincera sa fiu, ma asteptam sa ignori mesajul cu datele despre intalnire :)) ] si te-ai achitat de datorie :>.
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma sincer, mie personal nu mi-ai parut ciudat(am avut si eu plete once), si astept o confruntare de idei pe tema religie, care am o presimtire ca nu v-a fi polemica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei! E bine, în general, să socializezi. Mai ales că noi am avut în comun bloggingul. Concluziile tale sunt ok ;;).
    Meet you next time, then.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, Alex... data viitoare, daca ne mai amintim om discuta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de dragut ^__^

    Vreau si eu asa ceva :X...

    cat despre Iulia... asa e ea:-j foarte mega super tare :))) ;)

    Si Ale e o dulce :))...

    Ce sa mai... fain!

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...