sâmbătă, 12 mai 2012

Romanii au talent (fam. Fieraru)

Imi dati si mie voie sa comentez un pic o mica particica din show-ul acela pe care, cei de la Pro TV sustin ca-i cel mai tare show din Romania, la momentul actual ? Desi, din anumite puncte de vedere, tin sa nu fiu prea de-acord cu ei, din alte puncte de vedere, ca si audienta, spre exemplu, da... okay, sigur. Evident, l-am urmarit si eu, ce altceva sa fac intr-o sambata lenesa, dupa-masa, decat sa ma uit la reluare ? Ca doar vineri seara ies si eu naibii afara, n-oi sta in casa :).

Din... toate editiile pe care le-am vazut, Andra n-a facut sa decat sa fie o persoana in plus pe-acolo, apreciind ce vedea ca oricine. Zicea ca-i fain, ca-i place, ca-i talentat si cam atat. Nu reusea sa gaseasca argumente valide si de esenta, si etc... doar isi baga si ea nasul desi nu stia ce dracu-i pe-acolo. Era cucerita de show si cam atat, cel putin din cate-am observat eu. Bun, e simpatica, reprezinta un ingeras la diavolul de langa ea, cica, dar... ma rog, in fine, se presupunea ca-i un JURIU, si nu asta face un juriu adevarat, complet. In fine.

Nu vreau sa o critic in totalitate in postarea asta, ca poate nici nu am abilitatea de a face asta, si poate-mi iese o prostie, dar... vreau cel putin sa scot in evidenta primul comentariu, al ei, complex, si bun... si interesant pe care l-a facut in show-ul asta, si anume la fetita aceea despre care presa spune ca-i seamana, si anume: Loredana Fieraru. Deci... ati vazut ? A inceput sa-i mearga gura, a inceput sa puna suflet cu adevarat in opinia pe care o avea, avea sens ce zicea, nu mai baga cuvinte de umplutura ce nu aveau nici un sens real, ci doar asa... uita-te la mine ce buna-s cu voi, nu ca asta de langa mine care nu face decat sa arunce in voi cu rosii, sau... ce-o face, din punct de vedere metaforic.

A inceput, efectiv s-o critice, constructiv, chestie care m-a lasat surprins, intr-un mod chiar placut. I-a zis bine ce i-a zis, spun eu ca si tip care stie un pic despre muzica si aude si el cat de cat sa mi se para bine ce a zis.

Apoi a venit asta, Petre, cum l-o chema (da, a fost intentionat!), care... de foarte multe ori da niste opinii constructive, da sfaturi bune, si critica... hm, hai sa zicem okay, desi cred ca s-ar putea mai bine, din partea unui om care chiar pare sa gandeasca. Se fazuse si la sfarsitul numarului lor ce moaca avea tipul... era categoric c-o sa le strice seara. Ceilalti 2 din juriu erau zambareti, gata sa-i aprecieze, etc... ca doar nu tine de ei avansarea lor, nu ?
Mah... decat sa comentez exact ce a zis el, si cum a zis si asa mai departe, tin sa mentionez doar fata pe care-au avut-o cei din familia Fieraru cand au auzit ce-are asta de zis. Deci... le-au stricat toata seara, sunt ferm convins. Si cand s-a terminat si partea de jurizat, si au anuntat numarul telefonic la care puteau fi apelati, ridicau si ei mainile in sus, in semn de ,,call me" asa... cu un pic de scarba, probabil injurandu-l pe saracul om care credea si el ca ajuta familia, sau ca face un bine, critica, etc, desi nu prea tine de el/ei, asa cum tot sustinea, daca ei vor merge sau nu in varf. Ba mai mult, a indraznit sa zica: ,,Am fost indulgenti cu voi, dar nu ati fost chiar atat de buni nici in semifinale si nici acum", sau... cum s-o fi exprimat el. Mah, mi-a venit sa rad. Da, stiu... a fost si enervant ,dar ce sa faci cand vezi o faza-n gen ? Razi de el, si de felul in care se infunda singur.

Andi Moisescu ? Am respect pentru omul acela :) e simpatic atunci cand comenteaza, spune chestii care te fac sa zambesti, atunci cand meriti, cand nu... tace, ca are deja un om care sa arunce cu noroi. E ca un fel de balanta intre ceilalti doi, ceea ce e... mnah, interesant. Au gandit bine astia din regie cand au format echipa, sau cine-o fi format-o.

In fine... side note ? Ati vazut zambetul lui Loredana ? :D OMG! E ca naiba de simpatic!!!! :p e simpatica rau pe scena, are o voce induiosatoare, pe alocuri puternica, si destul de bine formata, mai ales pentru varsta ei. Dupa ce ma iau ? Dupa ce-am auzit si eu prin prejur, pe la TV, pe unde am apucat. E o simpla comparatie care, pe ea, o pune undeva printre primii, pentru varsta ei. Majoritatea idiotilor care sunt acum in varful lantului trofic din domeniul muzicii (cica) nu stiu daca o pot ajunge la... timbrul pe care ea il are si... ma rog.

Au fost si inventivi si simpatici in finala :) felul in care-au combinat 3 genuri de muzica intr-un singur numar, e adevarat... nu s-a descurcat extraordinar. Sunt 3 genuri diferite, ea a cantat cam in acelasi... gen, daca pot sa ma exprim asa sarac, sper sa inteleaga cineva ce vreau sa zic, mai exact.

Mai, eu ii apreciez, sunt simpatici :) si uite ca s-a terminat si postarea mea.


8 comentarii:

  1. Mie mi-a placut asta mica si sunt sigura ca o sa mai auzim de ea, Cristian Gog insa..nu m-a impresionat prea tare in finala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident c-o sa mai auzim :) asa sper, cel putin. Cristian Gog a facut ceva... spectacol, a tinut respiratii in suspans, si apoi, decat Adrian Tutu... haide :p.

    Oricum, preferata mea a fost asta mica :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Da..cred ca se putea si mai rau..;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-au placut mai mult fratii Zamfirescu

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiecare cu preferatii lui, banuiesc. Next time o sa vedem un tigan in genul celora pe care-i uram cu totii, care-o sa castige :)... atunci imi arunc tv-ul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rolurile juratilor sunt condamnate din regie. Unu e dur, altu pacifist si altu umorist. In realitate, niciunu nu e asa, exceptie Andi Moisescu care se si ocupa cu asa ceva. Lui Petre nu i-a placut din momentul cand a dat-o pe populara sau folclorica. Nu stiu de ce, dar desi folclorul e una din mostenirile esentiale ale poporului nostru, cred ca 80% din tinerii de astazi se rusineaza negativ (se simt penibil) cand aud folclor. Pt majoritatea folclorul e asemanator manelelor. Nici eu nu-s fan populara, dar tac naibii din gura si ma distrez fara sa fac tamtam ca vai de mine ce penibil. Noua intr-o zi o sa ne fie rusine si de Dracula si de Carpati si de mai miri ce. As fi zis si Marea Neagra, dar deja e inceput capitolul asta de vreo 2 ani de cand ne comparam cu bulgarii (vadit mai prost pregatiti)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai daca era doar el singur, parerea lui subiectiva probabil era judecata mult mai aspru, dar... cred ca de-aia-s trei. Din 3 pareri subiective sa iasa una obiectiva. Hm, la asta s-or fi gandit ? :)

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...