marți, 21 februarie 2012

I wish I had a daughter

Din categoria ,,ce mi-as dori pe viitor" si ,,visele mele", face parte si rolul de tata, mai precis, de a avea o fiica :). Suna super ciudat, probabil, spus asa direct, dar daca stai sa-ti imaginezi, eventual, daca tu cel care citesti, ai deja o fiica, sa te uiti spre ea, realizezi la ce ma refer.

Ma gandeam de mult timp cum ar fi sa ai copii, cum sa-i ingrijesti, cum sa... ii inveti sa fie exact asa cum iti imaginezi c-ar fi cel mai bine sa fie o persoana in societate, in viata... cum sa faci in asa fel incat sa ii iubesti destul de tare incat sa simta ca le esti aproape, dar destul de libertin incat sa fie propriile lor persoane. SA ii protejezi, dar sa-i inveti sa se protejeze singuri... m-am gandit mult la lucrurile astea, insa ascultand o piesa, ma gandeam mai exact... ce frumos ar fi sa am o fiica.

... ar avea 5 sau 6 ani, ar fi micuta, zambareata mereu, cu parul lung, prins in coada, cu ochi albastrii, firava, sensibila, dar si smechera si isteata. Ar fi curioasa, timida, dar si vorbareata... sentimentala si romantica (in felul ei de fetita scumpa si micuta) si... foarte frumoasa.

In timpul liber am asculta muzica de toate felurile, am povesti despre ea... am dansa prin casa pe ritmuri alerte sau rare, dure sau sensibile, clasice sau de sezon. As invarti-o prin casa, eu zambind din tot sufletul, iar ea razand fara sa mai stie ce-i prin prejur.

As invata-o sa cante la pian cele mai simpatice piese, si as asculta-o toata ziua (Daca posibil), simtindu-ma plin de dragoste, chiar si daca ar gresi majoritatea notelor la inceput si s-ar enerva ca nu-i iese...

I-as povesti despre experiente anterioare, despre viata... despre cat e de frumoasa, sau cat poate fi de intoarsa pe dos cateodata, dar si cum se rezolva, daca stii ce e important, si stii la ce sa te uiti, pe ce sa te concentrezi, sa focalizezi...

I-as povesti despre dragoste si despre nemarginitele ei intelesuri precum si nenumaratele sensuri. Despre cat poate fi de frumoasa, dar si trista... si poate mi-ar curge o lacrima gandindu-ma, iar ea mi-ar zambi si ar sterge lacrima spunand: ,,Lasa... uite, a tlecut", iar eu incep sa rad si ea: ,,Cledeam ca esti tlist :D". Si sa zambesc si mai tare.

S-o vad imbracata in rochite care mai de care colorate si accesorizate, si sa nu-mi pot imagina pe cineva mai frumos (nici chiar mamica ei :P) si s-o complimentez mereu cu ceva nou, in asa fel incat sa ma intrebe mereu ce parere am.

I-as arata ca mereu poate avea incredere si mereu se poate simti in largul ei si acasa... alaturi de cei dragi, si as apara-o cu orice am la indemana de cele rele ce s-ar putea intampla...

... as sta alaturi de ea si as consola-o atunci cand se loveste si as spune ca o sa treaca, iar in timp ce plange, as face-o sa rada, sa uite de ce s-a intamplat, pe moment. Iar atunci cand rana e sufleteasca, as tine-o in brate si i-as povesti, pe un glas soptit, lucruri frumoase, povesti indepartate... care s-o indeparteze de tristetea reala si s-o aduca, pe moment, in fantezia fericirii.

Da, mi-as dori sa am o fiica :) oricat de greu ar fi, si stresant, si ce s-o mai intampla, lucruri de genul merita mereu si te umplu mereu de energie atunci cand simti ca nu mai ai nimic de dat. Mereu simti ca poti mai mult. Esti in speranta mereu...

Am zis ceva gresit ? :)

Uite piesa pe care-as dansa cu ea prin casa:

2 comentarii:

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...