miercuri, 3 august 2011

I like broadcasting!

Trebuia sa scriu si despre asta dupa ce ca am scris despre Whisper, cu ceva timp in urma, nu ? Nu am pomenit aici pe blog decat impresia pe care mi-au facut-o chiar atunci, prima data cand au vorbit cu mine. Nu prea aveam de unde sa stiu cum avea sa continue mica noastra ,,relatie" (a mea si a radio-ului + chat-ul ce tine de el). O sa scriu aici, cam ce cred ca e sa fie de scris, plus c-as avea chef sa scrijelesc.

Uite ca de nicaieri, am fost luat in echipa, grup, turma, oricum s-ar numi, am fost implicat in ceea ce fac ei, chatting, moderare pe chat, radio, DJ-ing, sau Mc-ing, si tot ce tine de astea. Le scriu asa ca sa evidentiez lipsa mea de experienta, si totodata sa surprinderea mea asupra increderii oferite intr-un... amator. Ma rog, nu sunt genul nesimtit, asa ca nu profit in mod negativ de sansa ce a picat din cer, direct in cap, si m-a ametit multe zile, pana si acum ma simt ametit. Ma gandeam ca... sa para mai real, sa fac asa un broadcasting, noaptea mai tarziu, cu muzica ce ma relaxeaza, intr-o oarecare masura, sa fie mai real.

Pana acum nu m-am gandit foarte mult la toata treaba asta cu radio-ul. Adica, sigur, mereu mi-a placut foarte mult muzica, m-a intrigat mereu sa vorbesc despre fel si fel, aici pe blog, si cu alte persoane, dar nu m-am gandit in mod serios sa le combin pe astea doua, si sa merg pe radio. Asa in gluma, sau ca si o distractie trecatoare m-am gandit, si am vrut sa ma implic, desi nu am depus chiar atat de mult efort, si nici respectivii nu m-au tinut minte multa vreme, desi au zis c-o vor face, si toate astea.

Dupa ce am inceput sa fac broadcasting, si dupa, evident, ce am scapat de emotiile ce ma cuprindeau, si dupa ce am primit foarte multe incurajari, din partea unor persoane mai mult decat din partea altora (adica aproape deocheat ~ sa se simta cine doreste :p), am inceput sa ma simt tot mai confortabil, si tot mai bine, mai bine dispus, mai activ, si toate astea, stand aici. Ba chiar, am vrut sa stau cat mai mult. Ma rog, ma gandesc ca e ceva de inceput sa ma simt asa de atras de toata chestia asta, dar mai mult decat atat... ma gandesc ca trebuia sa incep ceva mai devreme. Ma simt bine cand stiu ca lumea asculta ce muzica ascult si eu, si ca asculta ceea ce spun, si-mi vine sa ma straduiesc sa fac sa fie totul perfect. De-aia ma si simt aiurea de foarte multe ori, dupa, pentru ca nu a iesit cum ar fi fost in mintea mea, dar imi trecea rapid ,,supararea" si ma intorceam sa reincerc. Am schimbat stiluri de muzica, am gasit subiecte de recitat, planuiesc sa gasesc subiecte de dezbatut, de indata ce aflu care sunt acele subiecte ce merita dezbatute si cu altii, sa fiu sigur ca nu vorbesc singur. Poate de comentat bloguri, daca reusesc sa imi adun in minte ce ar trebui sa spun despre ele, pe care le-as alege, de ce. Cand incep sa lucrez intr-o chestie care nu e a mea, sunt foarte, foarte perfectionist, si nu vreau sa incep ceva ce stiu ca ar putea continua cu o greseala foarte aiurea, poate sa stric din credibilitatea construita de-alungul timpului fara mine. Ma rog, am cerut ceva ajutor din partea celor care au promovat deja bloguri, si le-au emis pe radio, si alti blogger si-au auzit numele, si asa mai departe, desi am inteles ca sunt putin cam ocupati deocamdata. Deci... o sa am putina rabdare...

Pana atunci o sa ma obisnuiesc cu vorbitul si o sa incerc sa elimin retinerile si emotile care ma trag usor in jos punand muzica, si distrandu-ma, cred eu, impreuna cu cei ce asculta, incercand sa fac in asa fel incat sa inspir, catusi de putin, starea pe care o am si eu in momentul respectiv.

Da, poate exagerez putin, cine stie. Dar ma prinde chestia asta, in asa fel incat tot despre asta imi vine sa vorbesc, si am impresia ca i-am enervat pe cativa deja, si nah... imi pare rau pentru asta, dar daca la asta-mi sta capul, la asta-mi sta capul, nu prea am ce face. Sau ma rog, cautati-ma in vreo cateva saptamani, cand o sa ma linistesc, desi nu prea am de gand sa o tin tot asa, pana cand o sa ma satur, ci mai degraba sa ma duc tot mai sus, pe cat imi permite si functia acordata, si limitele sansei.

Ma rog :) puteti asculta seara, in general, in cazul in care v-a impresionat micuta mea poveste. Nu e foarte greu de gasit, are si ceva istorie.

2 comentarii:

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...