joi, 18 august 2011

Un punct de vedere din: Frumusetea e relativa

Ca tot imi era dor sa scriu, am stors din capsorul meu o idee, oricare-ar fi, doar sa ma apuc sa scrijelesc pe-aici... sa nu mai treaca nu stiu ca timp pana scriu.

De ce punct de vedere ? Pentru ca sunt foarte multe cu privire la frumusetea find relativa, deci schimbatoare in functie de situatie. Eu o sa iau acel punct de vedere in care ceva poate deveni mai frumos sau mai urat in masura in care ti-l doresti, si cum sa ti-l doresti mai tare. Mi-a venit faza asta... nu stiu. O sa vedeti in continuare.

In primul rand, cei care sunteti mai... experimentati in ,,activitatile intime", ceea ce o sa zic aici poate fi numit principiul de a ... face dragoste. Cel putin asa consider eu, aproximativ, din punct de vedere fizic, cel putin, ca doar stim cu totii ca asta presupune si mult sentiment :P. Ma rog...

Eu am zis mai multor persoane o idee interesanta de-a mea despre fete, si-anume... eu le consider cu adevarat frumoase atunci cand simt ceva pentru ele, atunci cand le vreau, sau... asa ceva, iar in rest, daca o fata, cat o fi de frumoasa, incepe sa faca anumite gesturi care sa denote proasta crestere, imaturitate (in sens cam prea negativ), pitziponceala sau... fite, nu prea-i mai vad aspectele pozitive, fie ele fizice sau interioare. Nu ma prea pot gandi decat la chestiile alea care ma dispera la culme, si imi pierd cheful sa ma uit la ea, iar daca sunt intrebat cu privire la aspectul ei fizic, stramb din nas. Da, ma rog, n-aveti decat sa strambati si voi din nas cand cititi faza asta, dar asa sunt eu, si sunt sigur ca aveti si voi aspecte asa, mai stupide, in viata voastra, cum are tot omul :D.

Un alt punct de vedere, si chestia aceea cu ,,a face dragoste" o reprezinta si tachinarea inspre a dori mai mult un anumit ceva. Gen... luam un copil mic, sa dau un exemplu mai perfect, si il ducem prin magazine, iar de teama sa nu puna el mana pe ceva cam... scump, si apoi sa planga ca-l vrea, ii arati o chestie mai ieftina, si practica din punctul tau de vedere, o iei in mana, te joci putin cu ea, ii arunci cateva priviri, zambesti inapoi la jucarie, il faci curios, si dac-o tii tot asa, va incepe sa planga dupa chestia din mana ta, pentru ca i se va parea tot mai tare, interesanta, frumoasa, chestia. In a face dragoste, ca si tip, daca o fata incepe sa te tachineze, sa fie mereu aproape de a-ti da un anume ceva, sa faca ceva, sau asa... pe la sfarsitul tachinarii ea devine o zeita in fata ta, avand in vedere cat de tare o vrei, dupa ce te-a enervat atat cu tachinarea. Si la sfarsit... ea te-a fraierit, tu ai primit ce ti-ai dorit chiar pe la sfarsit, cand erai aproape sa te dai batut, ea se simte stapana asupra ta, tu find un catelus multumit care da din... coada. Ahem, in fine.

Astea find spuse, cred ca putem folosi informatiile in a spune ca toate lucrurile astea pot fi manipulate. Deci... cand iti vine sa zici chestia: ,,pai daca nu-mi place, nu-mi place, n-am ce sa fac", nu mi se pare prea adevarata. Poate sa-ti placa daca stii cum sa privesti, stii cum sa te manipulezi. Poate sa devina obiectul tau preferat, sau persoana ta preferata, daca folosesti punctul de vedere potrivit in a o integra in suflet, atata timp cat te consideri o persoana complexa, cu multe calitati si defecte diferite si multe preferinte de la viata, si nu doar... asa, cateva. Ma rog, asta consider eu. Tu, ca si persoana cu respect de sine, te consideri complexa, deci... cu abilitatea de a vedea frumusetea un multe lucruri din jurul tau, deci... cu abilitatea de a-ti manipula unele simturi in asa fel incat sa placi un anume ceva sau pe anume cineva.

Ma rog, ca si o paranteza, nu cred ca are rost sa ma intrebati daca poti sa te pacalesti sa iubesti pe cineva. Toate fazele pe care le-am zis mai sus sunt temporare, dupa cum poate v-ati prins. Anume... poate sa-ti placa ceva un timp, dar odata si-odata tot te intorci la ce credeai la inceput si eziti sa te mai apropii, te plictisesti, dar... dac-o luam asa, se poate intampla sa te si indragostesti de un anume cineva daca te apropii de el, te auto-provoci sa-ti placa si in timp... iti place pe bune, pentru ca ti-ar fi placut, in cele din urma oricum, deci... totul e la noroc :).

Ma rog, ma stiti pe mine si postarile mele, ca tot deviez de la subiect si pun pe tava fel si fel de idei si puncte de vedere diferite de va incurc... de mama focului.

Oricum, cu chestiile pe care vi le-am zis mai sus am supravietuit eu invatand diferite chestii pentru scoala, facultate, ca e chestia aceea: Daca-ti place, o inveti, daca nu... si chiar daca eu nu am reusit sa descriu prea bine faza, tot ati prins ceva idei pe care le puteti dezvolta, si le pot si eu... ca inca ma gandesc si inca-s curios cu privire la ce-am zis pana acum.

Ma opresc, insa, din scris... a inceput sa ma doara o masea =.= . Bafta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...