vineri, 25 iunie 2010

Award!

Uhm, nu stiu cat de sec voi scrie avand in vedere ca nu ma asteptam la asta.

Am primit un premiu, sau asa ceva, de la o fata cu blog-ul numit: Xenia'S Chronicles, un blog pe care, recunosc cu rusine ca nu l-am citit in asa fel incat sa-mi fac o parere atat de elaborata cat sa spun ceva consistent, asa cum a facut ea, si pentru asta imi cer scuze, dar daca nu e prea aiurea sa fac asta, as vrea sa-i ofer tot un premiu asemanator fetei care a avut rabdarea sa citeasca printre ,,aberatiile" mele, si sa-i multumesc pentru asta, iar pe langa premiu, ofer promisiunea ca-i voi citi blog-ul cat sa-mi fac o parere.

Si, daca pot sa o copiez, sau ma rog... sa respect regulile, as vrea sa ofer tot un premiu pentru Iulia caruia incerc sa-i citesc blog-ul, dar reusesc rar avand in vedere cunostintele mele ,,vaste" de literatura... dar macar ii inteleg postarile scrise in stilul in care scriu si eu de obicei, si ma bucur de asta (sincer...). Multi pe langa mine considera ca are o minte sclipitoare (cand vrea si cand are incredere in ea), si sunt sigur ca multi considera ca merita un premiu adevarat, si nu doar o mentionare pe blog-ul meu, care oricum nu e foarte citit, decat de cateva persoane...

Lui Narcisa, pentru ca imi place sarcasmul de care da dovada de cele mai multe ori, adica ma face sa rad, si de-asemenea este foarte inteligenta, iar asta e ca un afrodiziac pentru mine, uneori XD ... (a nu se intelege tampenii, va rog...), si pentru ca, desi vorbim din an in pasti, tot ne intelegem bine. E destul pentru mine ^___^

In rest, nu am mai prea citit blog-uri lately. Sorry guys, poate... data viitoare ? ^__^"

Thanks again for the award ^__^

4 comentarii:

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...