marți, 5 ianuarie 2010

Daca as fi fost... (leapsa)














Daca eram o luna, as fi fost Iulie.

Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost Sambata.


Daca eram o parte a zilei, as fi fost Noaptea.


Daca eram un animal marin, as fi fost Delfin.


Daca eram o directie, as fi fost drept in jos.


Daca eram o virtute, as fi fost calmul.


Daca eram o personalitate istorica, as fi fost Vlad Tepes.


Daca eram o planeta, as fi fost Neptun.


Daca eram un lichid, as fi fost apa.


Daca eram o piatra, as fi fost un cristal.


Daca eram o pasare, as fi fost un soim.


Daca eram o planta, as fi fost un trandafir alb.


Daca eram un tip de vreme, as fi fost una insorita.


Daca eram un instrument muzical, as fi fost un pian.


Daca eram o emotie, as fi fost tristetea.


Daca eram un sunet, as fi fost unul de flaut.


Daca eram un element, as fi fost fulgerul.


Daca eram un cantec, as fi fost Within Temptation - Somewhere.


Daca eram un film, as fi fost The Lake House.


Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost Goku (Dragon Ball).


Daca eram un fel de mancare, as fi fost ciorba.


Daca eram un oras, as fi fost Alba Iulia.


Daca eram un gust, as fi fost dulce-acrisor.


Daca eram o aroma, as fi fost una linistitoare.


Daca eram o culoare, as fi fost albastru deschis.


Daca eram un material, as fi fost lemn.


Daca eram un cuvant, as fi fost calm.


Daca eram o parte a corpului, as fi fost mana.


Daca eram o expresie a fetei, as fi fost fata pe care o faci cand oftezi.


Daca eram o materie de şcoala, as fi fost filosofia.


Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Kevin (Ben 10 - Alien Force).


Daca eram o forma, as fi fost un cerc.


Daca eram un numar, as fi fost 8.



Daca eram o masina, as fi fost un Land Rover.


Daca eram o haina, as fi fost o bluza cu fermoar.

13 comentarii:

  1. nice... 8-ul ala... ma face sa ma gandesc la Biliard... bila neagra :-?... cea pt care sunt sacrificate toate celelalte si care daca o plasezi unde trebuie, iti aduce victoria...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie-mi place pentru ca am implinit 18 ani in data de 08.08.08. :) si Japonezii considera ca e o cifra norocoasa. Nu c-as crede nu stiu cat in chestii din astea, da' tot imi place cifra...

    RăspundețiȘtergere
  3. oh lol,cateva raspunsuri mi-au placut rau,ala cu ciorba in special.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai de cand tre sa fac mancare singur, ciorba imi iese cel mai bine. Si imi place ca fac multa cu bani putini, si chiar imi place... eh.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioi <33 Iulie <33 ai admiratia mea vesnica pt. acel raspuns :)) in iulie s-au nascut cele mai importante persoane ever [narcisismul asta 8-|]
    Si Tepes ?! Genial raspuns.Il admir mult pentru ceea ce a fost.
    Stii, faptul ca l-ai ales drept etalon, spune multe despre tine
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. A... merci ?

    Daca n-as stii (si cred ca nu stiu) as spune ca esti la fel de hiperactiva cum erai odata :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ai fi fost o parte a corpului, ai fi fost mana? Wow, dragut, chiar nu ma asteptam la raspunsu asta.. si acu ca ma gandesc mai bine, chiar mi-ar placea sa fiu si eu o mana :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai asta in caz ca as fi o parte a corpului. Ochiul poate vedea, insa nu poate atinge, urechea aude, dar nu vede, iar mana... ei bine, cum se descurca un om orb ? :P mana poate vedea, si daca sunetul e destul de puternic, poate chiar auzi (asta e aproape imposibil -__-, da' eh, in fine... filosofez si eu).

    Cu mana poti oferi o mangaiere, sau o imbratisare (cu bratul, bine)... celelalte le folosesti in general pe net sau la telefon -__-

    RăspundețiȘtergere
  9. De ce tocmai tristetea?Poate pentru ca un chip vesel trece neobservat, pentru ca e prea "normal", in timp ce un chip trist te cheama sa descoperi ce e cu el..?

    RăspundețiȘtergere
  10. ... nu neaparat. Am dat raspunsurile in functie de cum s-au potrivit cu caracterul meu. Asta sunt eu, la modul figurat... adica tot ce am scris in leapsa asta... bine, plus altele.

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoase raspunsuri. "the lake house"...:)

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...