miercuri, 9 septembrie 2009

Vreau o vacanta...












Dar nu orice vacanta...

Povesteam astazi cu o prietena despre ce ar insemna sa-ti iei o vacanta de la tine insuti, sa te indepartezi de ego-ul tau si sa te regasesti in alta parte. Cred ca e un mod de a te calma, de a scapa de unele lucruri care te preseaza si un mod de a-ti rezolva unele probleme care-ti macina mintea.

De foarte mult timp am impresia ca am o gramada de chestii pe cap, insa incerc sa ma uit in stanga si-n dreapta, dar nu vad nimic, nu aud nimic, nu stiu nimic. Peste tot e ca un fel de ceata. Ma simt ca si cum as primi palme din senin, o situatie complet stresanta, de care vrei sa scapi insa nu sti cum. Asa ma simt si eu acum, nu stiu de ce, poate de la amintiri, poate de la constiinta sau de la gandul ca se va intampla ceva pe viitor, dar tot ce stiu e ca vreau sa scap, sa plec, sa ma duc si sa revin mai tarziu, mult mai tarziu. Uneori ma gandeam cum ar fi sa dorm o saptamana sau doua continuu, doar sa visez chestii aiurea/aleatorii, lucruri care sa nu aibe legatura cu gandurile mele sau cu chestiile care ma deranjeaza, doar sa urmaresc sau mai bine zis sa traiesc diferite povesti care sa ma faca sa uit cine sunt, de ce exist, ce ma deranjeaza, ce-mi place, adica sa ma indepartez de mine. Bine, sa ma duc si sa adorm cam o saptamana nu e tocmai cea mai practica solutie, deci trebuie sa ma gandesc la altceva, insa nu stiu, chiar nu ma pot gandi la nimic, n-am nici o idee buna...

Prietena asta a mea cu care-am vorbit mi-a propus sa ma detasez de la toate chestiile astea electronice care ma tin aici legat in casa si ma tin legat de unele probleme care ma sacaie, insa nu am prea stat pe ganduri si am refuzat-o. Ahm, da... poate ca (de exemplu) calculatorul asta ma tine aici tintuit, insa nu stiu de ce nu as prea putea renunta la el. Mai intru pe messenger, mai povestesc (sa dau iarasi un exemplu - cu ea), mai citesc blog-uri, mai scriu in al meu, mai vad un film, mai ascult o muzica si-asa mai departe. Bine, am incercat si sa ies, dar nu m-am simtit niciodata ok oriunde-as fi fost, sau nu... mint. M-am simtit bine cand am fost la ea sau am fost pe la festivalurile astea anime (Nijikon/Otaku) unde m-am intalnit cu prieteni (cunoscuti pe net) care ma cunosteau cat de cat si puteam povesti cu ei fara sa ma plictisesc. Da, cred ca in felul asta reuseam sa ma detasez, insa nici ideea asta nu e tocmai practica. De ce ? Costa mult si nu am timp sa tot vizitez orase, desi am vizitat cateva pana acum si a meritat de fiecare data. Oricum... pana acum am 2 alternative: sa visez si sa ma duc in locuri mai indepartate la prieteni. Asa, altceva ? ... nu, zero...

Sincer, nu prea pricep sentimentul asta, desi incerc sa-l inteleg. Cum e sa te aflii in ceata si de cate ori incerci sa te uiti atent undeva, parca dai cu capul de un zid si cu cat trece timpul, cu atat ti-e mai frica sa nu te mai lovesti de ceva. Cam asa ma simt si eu. De cate ori incerc sa reflectez asupra chestiilor care ma deranjeaza, incepe sa ma ia o durere de cap si incep sa ma simt foarte, foarte tampit, sa nu mai spun ca incep sa am o stare urata. Poate ar trebui sa vorbesc cu cineva, insa cine ar avea chef ? Hm, eu si talentul meu de om sociabil... mda, ar trebui sa-mi dau una in cap si sa realizez ca sunt prost ca apoi sa invat sa nu mai fiu prost, adica sa reusesc sa-mi ies din carapace, ca apoi sa incep sa uit ce inseamna sa stai singur tot timpul. Sau poate-ar trebui sa invat cum sa-mi iau o vacanta de mine insumi. Sau poate ca astea doua sunt una si aceeasi chestie... aa, durere de cap... as vrea sa dau un cap un gura cuiva acum.

Deci, daca-mi iau o asemenea vacanta, cine vine cu mine ? Fac cinste cu... nu stiu inca, dar vor fi chestii gratis! Come, you're all invited.

10 comentarii:

  1. Ehe....daca aş avea ocazia aş pleca într-o vacanţă chiar şi azi dar din păcate nu mai pot...cred că m-aş reculege într-o pădure umbroasă,înconjurată de pace şi linişte ,nu de miros de mici şi grătare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori aceasta "vacanta" poate sa fie si numai de canteva ore. Atata timp cat ti-ai atins fericirea interioara pe deplin si te simti cu adevarat implinit... e suficient.

    M-am intors din vacanta :D ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ RoxX, dar daca te-as invita la niste mici si gratare, ai veni ? :P
    @ Verdeaţă, sa fie si de cateva minute, doar sa stiu ca m-am linistit, insa nu pot evada nicicum, nu stiu cum...

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii deja parerea mea.Cateva zile departe de tot ceea ce insemni acum nu-ti poate face rau ;)) si sincer ... nimeni nu se va supara pentru acele absente de pe blog sau messenger, dar ...m-am convins ca odata ce ai refuzat, n-am cum sa te mai conving.
    In cazul asta trebuie sa fiu de acord cu Gratiela: ce zici de cateva ore ?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur, Iulia... ia-ma de mana si vin oriunde...

    RăspundețiȘtergere
  6. thanks.apreciez...dar...nu.
    [avem lucruri in comun.si eu sunt obisnuita sa traiesc in singuratate.asta'i tot ce'mi doresc.iar...pe cont propriu sper sa ajung si eu peste vreo 2 ani...]
    nu te crititc pentru greselile de ortografie.doar ca sa vezi ce de treaba[si modesta :))] sunt. ;;)
    hhh...
    mersi de vizita...

    [ii pacat ca nu le ai cu poeziile.de multe ori,astea's mult mai intense si mai...tot ce se poate...decat proza.parerea mea...]

    RăspundețiȘtergere
  7. Decat sa scrii poezii intr-un stil Eminescu combinat cu Bacovia, mai bine nu. :P

    Si eu ma credeam sociabil si cred ca inca sunt. Da' nu-mi gasesc oamenii potriviti pentru socializare.
    Dar la fel ca tine, cand ma gandesc la chestiile astea ma ia cu dureri de cap. In rest, cand ma duc cu baietii la fotbal sau cu amicii la biliard nu ma framanta astfel de chestii.
    La o analiza mai profunda, tot banii stau si la baza acestor probleme. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci, daca banii sunt problema, ar trebui sa-mi iau o slujba si totul s-ar indeplini pentru mine ? Ciudat mod de a privi, dar cred ca e o idee buna...

    Stai sa cap de scoala si apoi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu zic ca o slujba ar fi cel mai potrivit remediu, dar spun ca te-ar putea ajuta in masura in care iti schimbi prioritatile, chiar daca temporar.
    Ziceam catre vara-mea, care se plangea ca are multe pe cap, ca putin stres si cateva provocari te fac sa te simti mai viu, te fac sa te simti ca traiesti. Ca la un moment dat iti vine sa-ti bagi p**a in tot e altceva, dar si aia poate fi un remediu. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-un mod foarte ciudat, ai dreptate...

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...