duminică, 20 septembrie 2009

Unde-i mana ce ma scoate din intuneric ?

















Aw, deja stie toata lumea ca sunt un melancolic incapatanat ce nu vrea sa se schimbe nicicum, iar asta inseamna multe perioade de depresii in care sa ma simt mereu singur si neincrezator in fortele proprii si... asa mai departe.

Poate ca incep sa exagerez, insa sunt destul de entuziasmat datorita amibiilor pe care mi le-am propus pentru anul asta, adica olimpiada si radio-ul si am zis ca nu vreau sa ma bucur singur de sentimentele pe care le am momentan, nu suport sa fiu singur in asemenea momente, iar acum cand m-a sunat maicamea i-am zis de toate astea, insa in loc sa ma sustina mi-a zis chestii de genul: ,,Nu conteaza daca nu reusesti, o sa ne descurcam oricum..." ceea ce e tot o chestie faina sa ti-o spuna un parinte. Practic au incercat sa ma asigure ca orice s-ar intampla o voi duce tot bine, insa ma asteptam sa ma incurajeze cu idealurile mele, sa ma faca sa cred ca voi reusi, sa se bucure pentru mine, sa realizeze ca nu mai sunt un pusti simplu, prost si-asa mai departe. Sa realizeze ca am avut mereu potential, insa am fost prea fricos sau lenes sa profit de el, iar acum cand ma incapatanez sa fac ceva bun, ma simt singur. Bine, nu sunt singur daca stau sa ma gandesc la persoanele care m-au incurajat deja, dar ma asteptam de la maicamea sa ma incurajeze. Dar tot e ok deoarece atunci cand m-a intrebat daca ma simt bine, i-am zis ca am vrut sa mai vorbesc cu ea despre tema asta si a spus ca ma mai suna zilele viitoare sa mai vorbim, iar asta ma ridica putin mai sus, dar... heh, gandul ca ea nu m-a incurajat niciodata pe temele astea nu ma face sa ma simt tocmai bine. Dar poate toata faza asta e o simpla perioada de-a mea, o depresie, un interval de timp in care nu-mi convine nimic...

Mai mult decat atat, nu stiu de ce am mereu impresia ca nu are nimeni chef sa-mi intinda o mana de ajutor atunci cand ma simt asa, sa ma ridice din pesimismul asta care ma va face odata sa dau cu capul de pereti. O persoana care sa ma faca sa rad, sa ma simt bine si sa-i spun ,,multumesc". Pur si simplu ma dispera sentimentul asta pe care-l am, nu stiu cum sa reactionez, ce sa fac, sunt foarte confuz, la fel cum am fost pana acum.

Bine, daca totusi exista asemenea persoane in viata mea, cum se face ca niciodata atunci cand ma simt aiurea, nu ma pot gandi la nimeni caruia sa ma descarc, cu care sa vorbesc ? Sunt prea pretentios ? Nu stiu... am devenit atat de bou ? Adica imi pare foarte aiurea faza asta, nu-mi prea vine sa cred ca nu este o persoana dispusa sa fie alaturi de mine, sau daca sunt orb si surd si exista cineva care sa se potriveasca descrierii pe care-am facut-o, sa vina la mine sa-mi dea cateva in cap si sa-mi tipe in ureche ca nu sunt singur! (asta in cazul in care chiar citeste ce scriu eu aici).

... uite inca o faza: Nu stiu cum se face, dar de fiecare daca cand strig dupa ,,ajutor" mereu ma astept (sau sper) ca acea persoana care sa fie alaturi de mine sa fie o ... fata. Imi vine sa rad numai cand ma gandesc ca ar fi un tip acela cu care as putea povesti, alaturi de care m-as simti bine si... nu, stai... nu-mi vine sa rad, de fapt incep sa ma simt foarte inconfortabil. Deci, categoric fara baieti! O iau razna, asa e ?

Adi, deschide usa, du-te pe hol si da-ti drumul pe scari in jos. Daca ajungi viu, sigur iti vine mintea la cap, iar daca nu, heh... ajungi intr-un loc mai bun, poate...

9 comentarii:

  1. Hmm .... Nu o iei razna; nu-ti vei da drumul pe scari ... e doar o alta perioada idioata care ne pune la incercare.Se pare ca in ultimul timp, viata, numai asta a facut.
    Sincera sa fiu ...simt ca particip la o cursa cu obstacole si ma impiedic mereu.
    Si ... eu am incredere ca vei reusi sa faci tot ce ti-ai propus pentru acest an fiindca esti ambitios si ai idei grozave si mai ales: esti AMBITIOS.Chiar tu mi-ai spus treaba asta [de multe ori].
    Ai mai multa incredere in tine :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda.."incredere, incredere, incredere" 8-| tocmai am facut apel la un cliseu in care eu nu mai cred.
    Ideea e ca ... poate exista mult mai multe persoane care te sustin si te incurajeaza si te asculta sau te-ar asculta daca le-ai spune exact ce ai, numai ca ...nu stiu cum sa-ti demonstreze ca sunt alaturi de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt... ambitios ? Nu stiu cand ti-am zis asta, cred c-am uitat. Pana curand nu am fost aproape niciodata ambitios cu adevarat. Sau am fost ? De fapt, lasa, nu conteaza, ideea e ca acum sunt, dar tot ma simt penibil singur si nu am nici un fel de motivatie sa-mi duc la indeplinire planurile daca merg singur pe drumul asta. Poate parea o prostie, insa eu chiar nu vreau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...sunt convinsa ca sunt multe persoane in viata ta care ar vrea sa fie langa tine dar poate ca pur si simplu nu stiu cum sa ti-o arate, cum sa se manifeste sau cand sa actioneze... Stii,e putin atipic pentru un tip sa se manifeste ...sa vrea sa vb despre problemele lui...

    in fine as mai avea ceva de adaugat dar tre sa plec,s=aterminat ora... sunt la scoala,la info...

    Take care! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu cum s-o arate. Pai exista vreun mod de a o arata ? :P trebuie pur si simplu sa vrei, si eu o sa pricep chestia asta... nu ? Si nu e neaparat atipic pentru baieti sa vorbeasca despre problemele lor, am vorbit cu mai multi si nu mi s-a parut, dar e atipic pentru mine sa vorbesc despre ce ma deranjeaza... :P

    Daca mai ai de adaugat, zi ^__^

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Hai să-ţi zic o chestie. De fiecare dată când o sun pe mama şi-i zic câte-n lună şi-n stele despre planurile mele şi proiecte îmi zice: "copil nebun..". Poate încearcă să mă încurajeze prin psihologia inversă, sau pur şi simplu, e mai realistă decât mine, dar eu am învăţar să-i spun şi să nu mai aştept un răspuns. Dacă vreau ceva, fac. Şi pot realiza lucrul cu pricina şi fără să-mi zică ea sau altii "bravo, fata mamii, bine faci, etc etc".

    În viaţă e bine să te bazezi mai întâi pe tine, pe ce vrei, pe ce poţi, şi apoi pe altii.

    Gândesc la rece, ştiu. Dar am trecut şi eu prin întrebările tale şi m-am trezit. E bun câteodată un duş rece.

    ;) Baftă în tot ce faci (de la necunoscuţi, merge să accepţi încurajările:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Yeah, ai dreptate si stiam deja toate astea. Ba chiar nu am trecut pana acum prin dorinta asta de a fi sustinut, insa acum ma simt foarte, foarte aiurea... chiar prea aiurea, nu stiu. M-am saturat sa fiu singur, asa cum tu te-ai saturat sa te bazezi pe altii (cred). Fiecare ne-am saturat in mod opus, daca pot spune astfel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Yeah, stiu cum este. Ma regasesc perfect in ceea ce ai zis, practic asa sunt si eu. Singuratate la tot pasul cand vine vorba despre starile de melancolie care saptamana asta, pot sa spun ca au persistat profund. Nu esti singurul, sa stii. Stiu cum e sa te simti singur.

    RăspundețiȘtergere
  9. Too bad I don't know you. I would have said: Let's be alone togheter... (suna fain)

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...