joi, 15 aprilie 2010

Guess I'm boiling right now...



 Intrebare: E bine sa tii in tine sentimentele negative si sa incerci sa fii happy si fluffy si... nu stiu, tot felul de prostii din astea false ? Am tot fost asa dintr-un timp incoace, desi ma cam simteam rau in fiecare zi din tot felul de motive stupide scrise in restul posturilor, deci... da, same old stupid shit.

Nu stiu daca e bine. Ma gandesc ca nu prea are rost sa le spun altora ce ma deranjeaza cand stiu ca nu prea au cu ce sa ma ajute si majoritatea spun: Imi pare rau, sper sa te simti mai bine, altii spun: Mai iesi si tu, gaseste-ti prieteni, si restul... spun aceleasi prostii care ma calca pe nervi din toate punctele de vedere. Si deasemenea nu are rost sa le spun deoarece, in general mi se spune ca starea pe care-o am in general se muta la cei cu care vorbesc... probabil pentru ca inainte nu ma ascundeam in spatele emotiilor astora false.

Ce ma enerveaza si mai tare e ca majoritatea nici nu observa ca nu ma simt ok, nu observa ca sunt in totalitate pissed off, si ca nu am chef de viata, sau nu observa ca-mi doresc o anume chestie normala... nu stiu, nu am chef sa enumar acum...

Prietenii adevarati vad in spatele aparentelor deoarece le pasa destul de mult incat sa nu te creada pe cuvant in ceea ce spui, atunci cand vorbesti despre cum te simti, nu ? Bine, nu stiu... nu am auzit asta pana acum, dar asta e parerea mea... insa prietenii mei (adevarati) au cam uitat sa faca asta... oricum, nu tre sa va simtiti... oricum nu am mai prea vorbit cu multa lume lately, ci doar cu 2-3 persoane, da' nah... alea 2-3 persoane.

In fine, as vrea sa-i las pe majoritatea balta, sincer... dar m-as simti prea singur apoi, deci sunt fortat sa-i tin langa mine, nu ?...

Nu ma luati in seama. E doar un post rautacios plin de chestii spuse la nervi pe care nu le voi mai simti maine. Fiti siguri sa cititi si randul asta, sa nu ma criticati apoi si mai tare si... who knows...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...