sâmbătă, 4 aprilie 2009

O schimbare... binevenita... (LOL!!!)












Ok, stai sa ma opresc din ras... hm.. deci... hmph... :)) of...
Desi contrar firii mele si felului meu de a fi, am participat astazi la niste lucruri... interesante. Ca si o conventie anime ca si Nijikon si Otaku (google it) doar ca tema de aici era muzica si erau invitati doar liceenii din oras. Au fost... discutii pe tema asta, discursuri din partea unor oficialitati (daca le pot numi asa) si bineinteles... Karaoke, la care eu nu am participat! Aa... adica... bine, mint... am participat si am cantat o piesa in fata unei multimi. Da.. eu, tipul singuratic caruia ii este mai bine in singuratate si nu este familiarizat cu ... prezenta scenica. Oh, si nu doar ca am cantat ci m-am si miscat si am "comunicat cu publicul". Si nu, nu scrie altcineva aici.
Chestia asta mi se pare chiar iesita din comun deoarece am facut-o eu si a fost pentru prima data. Desi majoritatea oamenilor (cred) fac lucruri de genul de cand se stiu si ce scriu aici li se pare plictisitor, probabil, mie mi se pare un lucru total iesit din comun, si... bineinteles, sunt foarte binedispus din cauza asta. M-am simtit bine, mi-am facut prieteni noi... (cel putin asa cred) si am reusit sa-mi pun cateva calitati in "lumina reflectoarelor", iar ceea ce e mai bine decat atat... au fost vazute exact asa cum sunt si nu altfel, iar asta ma face total fericit.
Desigur, schimbarea asta a mea nu s-a petrecut astazi, ci... nu stiu... mai degraba s-a petrecut de curand... in decurs de cateva saptamani cand am simtit ca ma integrez mai bine printre colegi. Comunicand mai bine, cred ca am inceput sa-mi descopar o noua latura, sau nu stiu... n-am nici o idee, dar faptul ca nu ma mai simt jenat exprimandu-ma in public ma face sa ma simt bine. De ce ? N-am nici cea mai vaga idee si nici nu dau doi bani, doar ma bucur... si sper sa nu fie un simplu episod pe cale de sfarsit. Oricum, sper sa nu exagerez cu chesti asta.. n-as vrea sa ajung vreun cocalar sau ceva de genul... (eh, mai sti ? Orice e posibil...), dar... cred ca acum sunt o companie mai placuta decat eram inainte... cel putin fata de persoanele pe care le vad fata in fata, si inca o chestie misto... vad persoane fata in fata, spre deosebire de trecut. Desi inca nu e exact cum mi-as dori, e un inceput bine-venit si mult asteptat... si sper sa se dezvolte situatia asta... sper, sper si iar sper...
Dar, oricum ar fi... sper sa nu incep sa aud "Ti-am spus eu!!!" ... pentru ca, nah, stiti si voi ce stresant poate fi. Fie-ti-va mila de mine, da ? ... He,he...
Daca se mai organizeaza lucruri de genul, clar voi fi prezent... acum sunt mai optimist decat inainte, deci... mai curajos... deci... eh, prinzi tu.
Acum sunt destul de frant dupa o asemenea zi obositoare, deci voi termina aici si ma arunc pat...

Ah, acum sunt chiar curios sa vad ce vis voi avea... nu prea stiu la ce sa am astept, dar in mod sigur nu cred ca va fi vreun cosmar... nu ? uhm... lasa, nu va fi... (tine minte, optimist...)

Un comentariu:

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...