duminică, 9 ianuarie 2011

I'm a cat person!

Daca nu stiati, imi plac mult pisicile. Sunt animalele mele favorite, din mai multe motive. Imi plac si cainii, desigur, insa nu stiu daca as fi chiar in regula traind cu unul in casa zi de zi, luni de zile, iarasi din mai multe motive. Consider ca pisica si cainele au multe caracteristici opuse, si poate de-aia nu-mi prea plac cainii, in favoarea pisicilor.

Eu sunt genul mai linistit, de felul meu, si mai melancolic. Nu sunt mai deloc hiperactiv, si in cazurile in care am nevoie de afectiune sau o primesc, iar in cazul in care nu am chef de asa ceva, sa fiu lasat in pace, sau poate sa fiu convins sa primesc asa-zisa afectiune, sau sa o ofer. Un caine vrea mai mereu companie, mereu e hiperactiv, mereu iti ,,invadeaza" spatiul sarind pe tine, lingandu-te, bagandu-se mai agresiv printre picioarele tale cand mergi, sau cand stai undeva. Latra atunci cand nu cunoaste pe cineva, mai deranjeaza de multe ori. Nu zic ca ar fi ceva rau, poate pentru alte genuri de persoana ar fi ceva destul de interesant. De fapt, pe mine m-ar face sa zambesc astfel de chestii, insa nu mereu. Poate doar cateodata.

Pisica, in schimb, ma convinge mai tot timpul sa-i ofer afectiune, prin privirea pe care mi-o acorda stand in colt, sau in pat, sau venind incet inspre mine. In cazul in care ma indepartez, nu vine dupa mine ca o descreierata, deci stiu exact cum sa fac cand nu o vreau langa mine. Torsul ei ma face sa zambesc tot timpul... faptul ca e linistita mai mereu ma linisteste si pe mine. Atunci cand stau in pat, vine si se aseaza langa mine si imi tine companie. Pur si simplu sta langa mine. Daca ma joc cu ea, se joaca cu mine... nu stiu cate motive sa mai dau.

Am facut un quiz :)

You are definitely a cat lover and meet most of the tests of responsibility. But you haven't yet made a slave of yourself over your cats. That isn't all bad, you know, as you may be a better caregiver and cat parent for it. 

Heh, nu zic mai mult decat ca-mi plac pisicile, vreau o pisica si o viitoare prietena caruia-i plac pisicile si nu cainii, sa nu ne certam prea rau :). 

17 comentarii:

  1. si mie imi plac pisicile din aceleasi motive: sunt linistite si nu sunt atat de active ca un caine.

    RăspundețiȘtergere
  2. pisicile sunt gingase,sunt afectoase si au puterea de a te calma ! Si eu as vrea o pisica,dar...mai am si parinti:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu o pot ingriji deocamdata dintr-un numar de motive, si nu as vrea s-o iau daca stiu ca nu o pot tine multa vreme... dupa ce ca te atasezi de un asemenea animal, nu vrei sa te desparti de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pisicutele sunt senzuale <3
    Sunt chiar deosebite <3333

    RăspundețiȘtergere
  5. Pisicile sunt...cur*e , inutile si chiar iritante. [ and i got 5 at home ]
    Nu aceeasi chestie se poate spune si despre caini. Un caine inteligent, dresat cum trebuie nu e in nici un caz blocat in hyper drive.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aha, am avut o pisica birmaneza, era mai rea ca un caine :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mi-au placut intotdeauna pisicile. De fapt au inceput sa-mi placa acum cateva luni cand am cunoscut pe cineva care le iubea, dar tot cred ca preferam un catel pentru ca e mai jucaus si-l poti dresa. Dar ieri m-am convins ca o pisica e mult mai potrivita atunci cand ai nevoie ca cineva sa-ti fie aproape.

    RăspundețiȘtergere
  8. @FreeSeoDesign: Tot datorita unei asemenea pisici am inceput sa fiu asa atasat de ele :P

    @angel: Tocmai ieri ? De ce, daca nu sunt prea curios ? :P

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt de acord cu ce ai scris tu, totusi din anumite motive eu prefer un caine.si pisicile sunt simpatice intr-un fel, sa le spun asa;))) insa tot la ideea mea raman:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Heh, mie nu-mi plac pisicile pentru ca sunt simpatice. Cel putin nu doar pentru ca sunt simpatice, dar mai mult pentru felul in care se poarta in jurul meu. Cel putin o pisica pe care-o am de multa vreme, poate de cand e mica :)

    RăspundețiȘtergere
  11. am corectata greseala mersi de observatie:))
    :D:D:D
    ma bucur ca iti palc pisicile:P

    RăspundețiȘtergere
  12. Textul tau mi-a adus aminte de seria animata Simon's Cat :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Deocamdata nu am idei ... =.= in viitor, doar...

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...