joi, 18 martie 2010

Free... feelings ? I mean hugs!

Nu stiu daca m-am descurcat cu titlul, insa ma gandeam la chestia aceea cu FREE HUGS care este organizata de diferiti pusti, pustoaice, barbati, femei si-asa mai departe imprejurul lumii, sau poate doar in Romania, habar n-am, nu m-am interesat nu stiu cat de chestia asta. Nici nu stiu cine e tipul care a inceput toata faza, desi am auzit de el acum cateva zile.

In fine...

Ce inseamna pentru mine ,,Free Hugs" ? Hm... cum s-o pun ? Incep prin a spune ca in ziua de astazi, pentru un om de bun simt, cu respect pentru oameni si cu toate cele 61262 de ore de-acasa (7 ani - ha, ha), e foarte greu sa faca anumite ,,miscari" catre o anume persoana importanta pentru el inainte sa nu stabileasca intai o anume legatura, sau o relatie. Deci, altfel spus, daca vreau sa iau pe cineva in brate, ca tot suntem la free hugs, tre s-o iau pe niste drumuri atat de ocolite ca ar putea dura uneori chiar si ani pana sa ajung acolo, depinzand cat de timid esti. Sau poate dura zile, sau ore, dar apoi... de ce nu dintr-o data ? Si de ce nu cu sentiment ? De ce e atat de greu sa stabilesti astfel de contacte cu persoane ? O imbratisare, o gadilare, o intrebare intima, nu stiu, ceva de genul. De ce ? Raspunsul care mi-a venit imediat in minte: Pentru ca persoana respectiva ar putea fi un bou ascuns intre aparente si ai putea regreta chestia asta. Bun... deci dupa ce faci ceva, exista alte lucruri care, dupa ce le faci, ii provoci persoanei care ti-a daruit astfel de contacte un regret incredibil ca ti le-a dat. Ok... dar de ce ? De ce nu pot sa-i dau asa ceva cuiva, sau sa primesc, ori de la cine-ar fi, si apoi totul sa fie ca si uitat ? Sa fie compasiunea, caldura aceea doar pe moment ? (ca doar n-o faci o singura data), iar apoi... totul sa fie ca si cum nu s-a intamplat, ca si cum ai zice: Salut, ce mai faci ? In mod sigur faza asta cu salutul e mai bine decat sa nu zici nimic, sau sa zici o prostie, deci... mnah.

Daca cineva vine la mine si face astfel de faze, strang din dinti, ma uit urat si ma intreb ce drac' a patit ciudatul respectiv. NASPA! Apoi, vine intrebarea: De ce ma intreb chestia asta ? Pentru ca n-am fost obisnuit, sunt obisnuit sa stabilesc intai o anume relatie, sa deschid cateva usi pana sa ajung la asa ceva. Aa... ma doare capul. Bine, nu la propriu, din fericire, ci la figurat. Adica m-am incurcat, nu mai stiu unde-am ramas sau ce ar trebui sa zic mai departe.

Bine, zic altceva. Sa daruiesti cuiva un anume sentiment de caldura, compasiune, prietenie, sau altceva, nu ar trebui sa fie atat de... interzis la inceput. Pur si simplu spun asta. Nu spun acum ca ar trebui sa fie dat ori de cate ori se iveste ocazia. Asta in mod clar ar duce la chestii aiurea, fraierii ar profita si-asa mai departe, zic doar... daca exista ,,regulile" astea care ne impiedica de la chestiile pe care le-am tot zis aici, de ce n-ar fi reguli care sa ne permita sa facem... chestiile astea, fara sa ne ardem ?

Naiba stie...

Ar fi careva din voi in stare sa-mi dea o imbratisare, sa-mi puna o intrebare cat se poate de intima, sa faca un gest, chiar si erotic (bine, nici chiar, chiar... dar cat de cat), fara sa insemne ceva super-mega-riscant-important ? Sa insemne ce inseamna si atunci cand o faci respectand regulile acelea intr-o anume relatie ? De prietenie, de familie, de... toate felurile. Ati fi in stare ? Acum ca am discutat singur despre asta, eu as fi in stare, doar daca as fi sigur ca nu ma priveste nimeni ciudat. Bine, ar fi si al naibii de amuzant si nu as rata ocazia sa fac persoane de ras, ca apoi sa radem, sau sa rad eu. Mnah, cine-a zis ca-s ingeras pe de-a-ntregul ? Dar apoi e doar ceva amical, nu am de gand sa fac misto. Oricine ma cunoaste stie ca nu fac misto cam niciodata, la modul rau.

So... anyone ? :D

Cei care nu vor sunt CHICKENS! x3

P.S. Uite-o piesa faina. Fara prea multa legatura... dar foarte misto.

24 de comentarii:

  1. uite raspunsu meu, no way, io sunt atat de timida incat nu m-as apropia decat de prietenul meu, in care trebuie neaparat sa am incredere. Nu pup, nu imbratisez, nu gadil, nu nimic, sunt foarte zgarcita in manifestarile de genul asta. Nu dau si nu primesc, am si anumita conceptie retrogada, tot ce ai tu de daruit(inclusiv hugs si restu') e frumos sa-l dai unei singure persoana. Pe viata, as indrazni sa spun. Dar cum la mine nu mai e posibil sa ma opresc la o singura persoana, consider ca prima persoana a fost o greseala a mea iar a doua relatie va veni sa o indrepte. Am intalnit si in ana karenina ideea asta. E normal deh, suntem tineri. deci eu sunt zgarcita si nu dau nimic nimanui decat daca vreau NEAPARAT. Intrebari as pune, sunt nevinovate, si-asa sunt eu curioasa rau. da' las ca te stiu eu. astepti sa sara gagicile, nah, io-s prima gagica

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma si stii >.> ... era o chestie la care m-am gandit.

    Naspa ca gandesti asa, ce sa zic... cel putin din punctul meu de vedere...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am zile când vreau hug-uri ... adică pur şi simplu mă fac să mă simt mai bine după o anumită oră sau după o discuţie nu prea plăcută ... e relaxant şi într-un fel liniştitor să îmbrăţişezi pe cineva.Şi atunci mă duc din bancă-n bancă şi iau tot rându' la îmbrăţişat ... şi chiar e plăcut ^__^
    În schimb gâdil ... pentru că şi mie+mi place să fiu gâdilată (cum am mai zis, dacă mă gâdilă cineva, ştie toată şcoala) şi mă amuză asta ... Nu gâdil pe toată lumea.Colege uneori, cu care mă înţeleg bine.
    Însă ... asta nu înseamă că mă exprim liber tot timpul (defapt, în majoritatea timpului sunt închisă în mine şi evit să-mi spun părerile).Şi poate prea rar fac lucruri spontane ... Pentru că mi-e frică de ce ar putea crede cei din jur despre mine.
    Acum, pentru a raspunde la întrebare.
    Yup.Îmbrăţişare da.Promisiune ^_^ Întrebările şi gesturile ... ăăă ... chiar ştiind că tu nu judeci şi nu te-ai comporta răutăcios cu mine ... tot nu ştiu dacă aş avea curajul.Însă asta ţine şi de moment ... aşa că nu stiu ce aş face pe moment.

    Would you hug me ? ^__^

    RăspundețiȘtergere
  4. Mdap, ti-e frica de ce cred cei din jur. De parca asta te-ar putea rani in vreun fel anume. Ca iti pasa tie de parerea lor, si... cam atat.

    Referitor la ultima intrebare... e retorica nu ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e vorba că mă rănesc ... cel puţin nu în mod direct ... însă acord atâta atenţie părerilor celor din jur, încât m-aş simţi prost dacă ar gândi ceva ciudat despre mine ...
    Deşi ... tu ai dreptate ...

    Şi ... da, ultima întrebare era puţin retorică ^^" Doar că vezi tu ... şi eu sunt puţin egoistă şi-mi place să zâmbesc când mă gândesc la hug-uri ^__^

    RăspundețiȘtergere
  6. In mod direct sau nu, parerile celor din jur iti fac rau de cele mai multe ori. E mai bine sa balansezi chestia asta. Sa acorzi atentie parerilor persoanelor importante tie, si restul... nu. Dar apoi nu despre asta e vorba in postul acesta :)

    Nu-ti fa griji, si eu zambesc, dar mi se sterge zambetul cand nu e nimeni aproape de mine...

    RăspundețiȘtergere
  7. O campanie de genul asta in romania nu stiu daca s-ar putea organiza vreodata, poate doar in niste locuri unde nivelul de civilizatie trece peste media Bucurestilui (de exemplu) unde ar fi un esec total. Oamenii au devenit atat de interiorizati incat nu se mai gandesc nici la imbratisari nici la sentimente iar retinerea asta ne-o transmite si noua. NU sunt o persoana foarte timida , dar pana acum am imbratisat de cat o singura persoana , si acea imbratisare a fost de cateva clipe, insa nu asta conteaza cel mai mult. O imbratisare nu este nici vulgara nici indecenta insa este cat se poate de intima. Eu zic ca ar trebui sa ne deschidem mintile si sa ne simtim mai in largul nostru in lumea asta de papusi de ceara si sa avem incredere in noi.

    Imi place blogul tau , de mult planuiesc sa iti dau un comment.

    RăspundețiȘtergere
  8. Question: Cum te-ai simtit la imbratisarea aceea ? De curiozitate...

    Atata tot ca spre deosebire de alte persoane, nici eu nu sunt genul de om care a primit astfel de... imbratisari :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu inteleg care e faza cu acele "reguli", de ce exista? De ce se uita lumea ciudat la mine cand incalc una din "reguli". Putine persoane stiu care n-ar avea nimic impotriva. Desi sunt timid cred ca as incerca sa imi inving aceasta teama pt un hug... Uneori chiar simt nevoia.

    RăspundețiȘtergere
  10. ... dar apoi, cand vezi persoane de genul: ,,Imi spui si mie cum o cheama pe prietena ta ? (razand catre ceilalti fraieri cu care e)" te face sa nu mai vrei sa bagi pe nimeni in seama, si mai ales: sa-i lasi sa te atinga.

    That sucks...

    RăspundețiȘtergere
  11. Aia e alta specie de oameni... nu ma apropii de ei.

    RăspundețiȘtergere
  12. cand am zis lipsa de civilizatie m-am referit la faptul ca ar fi luata in ras acea persoana. Acum , depinde de fiecare om , daca ar accepta asa ceva sau daca nu, sti cum este, nu te obliga nimeni.

    M-am simtit extraordinar de bine dar eu sunt genul de om care ar accepta imbratisari de la oricine :)), dar nu de la oricine ar avea un efect emotional asupra mea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu m-am simtit la fel :P cele cateva secunde, iar apoi a fost aiurea rau... nu vroiam sa se termine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Articolu' tau imi aduce aminte de faza aia din Shrek cand zice Donkey "I think I need a hug" :)) foarte tare :D

    RăspundețiȘtergere
  15. ahh..dau hug , gadil , pun intrebari , fac de toate.De exemplu , prima intrebare catre un coleg in clasa a 9 a a fost: vrei sa facem sex?'' Evident am glumit dar e nevoe de ceva curaj. Nu sunt deloc timida sau ceva...

    RăspundețiȘtergere
  16. Da ? :D Cool! ...

    Give me a hug ? ^^

    RăspundețiȘtergere
  17. I'm a freak, addicted to hugs >:)
    Eu adooor sa fiu imbratisata si sa imbratisez :o3

    RăspundețiȘtergere
  18. Deci daca ai avea nevoie de o imbratisare, ai merge la cineva pe strada, care pare de treaba, sa intrii in vorba cu el si sa-i ceri o imbratisare ? XD

    You know.. like free hugs, doar ca de data asta e pentru tine, nu pentru cel care primeste hug-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru mine hug-ul este singura forma de afectiune pe care o dau .
    Imbratisarea poate fi placuta , adica sa simti caldura si afectiunea unei persoane prin corpul tau , dar pe unii ii sperie , li se pare o invadare de teritoriu .

    In fine , exceptand campaniile de free hugs de pe la diverse festivale (gen aia cu urechiuse pufoase de la Niji) , pot exprima o gramade de lucruri . Am umblat si eu odata cu o pancarda cu free hugs prin Unirii cu alti semi-cobai , pusi sa facem asta , iar lumea credea ca vrem ceva de la ei , ca trebuie sa ne dea un ban sau ca suntem hoti de buzunare si se temeau. ( bine , cu exceptia copiilor care tabarau pe noi si isi faceau poze , le dadeam autografe si alte chestii de genul) si foarte greu lumea s-a prins ca intentia noastra era sa dam hug-uri pufoase ( pe bune , eram imbracati in puf ) si abea atunci am inteles ca un hug te poate face sa te simti mai bine .
    Pacat ca lumea nu mai vede in spatele aparentelor si ca nu mai inteleg gesturile simple .

    RăspundețiȘtergere
  20. Too bad I wasn't there :D. Ar fi fost amuzant, dar apoi daca nu v-as fi cunoscut, as fi fost ca si oamenii aia speriati, chestie care ma enerveaza.

    Dar urmatoarea data cand vad un asemenea grup :-" ...

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa stii ca am primit imbratisari de la persoane care au fost inscrise in proiect. Mi s-a parut funny, cu toate ca la inceput am fost putin uimita.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ar fi careva din voi in stare sa-mi dea o imbratisare, sa-mi puna o intrebare cat se poate de intima, sa faca un gest, chiar si erotic (bine, nici chiar, chiar... dar cat de cat), fara sa insemne ceva super-mega-riscant-important ?

    Ai fi multumit ca cineva "sa-ti dea o imbratisare, sa-ti puna o intrebare cat se poate de intima, sa faca un gest, chiar si erotic" chiar daca il doare in 14???
    Ma cam indoiesc ca asta ar conveni cuiva...

    Ma asteptam la ceva mai multa pasiune cand am citit titlul...
    As fi curioasa cum ai aborda descrierea unei imbratisari, a unui sarut, etc...

    RăspundețiȘtergere
  23. @Tania: Nu, nu ar conveni nicicui. Toata lumea pune pret pe chestiile astea ca si cum... ar lansa o racheta in spatiu.

    Poate fi pasiune de fiecare data, dar apoi poate fi doar afectiune. Deci, practic afectiunea sau pasiunea tre muncite si planuite pana nu mai poti ca sa le poti obtine ?

    Asta e cu adevarat o prostie imensa... dar apoi e si normal in ziua de astazi, si totusi, am scris si despre ce inseamna normal.

    Fiecare se simte aiurea la inceput cand altii fac lucruri de genul in gandul ca acestia fac misto, dar daca ti-ai da seama ca nu e vorba de misto, e vorba de... ce am tot scriu eu aici, e absolut altceva.

    Cum am zis, e o imbratisare, nu un plan bine pus la punct care odata dat in bara, prevesteste sfarsitul lumii. In cazul in care imbratisarea se intampla intr-un cuplu, poate insemna altceva, dar la baza sta tot afectiunea aia care, desi e atat de simpla, tre sa fie neaparat complicata de oameni.

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...