duminică, 8 noiembrie 2009

Nu am chef si nu-mi pasa...



















Heh, iarasi am avut o anume perioada in care nu am avut nici un chef sa povestesc cu cineva despre ceva sau cineva sau altceva. Am tot avut un anume sentiment, parca de... dezamagire. Nu prea stiu cum sa-l explic insa ma enerveaza aproape toata lumea pentru ca nimeni nu e asa cum vreau eu sau cum mi-as dori. Sa aibe anumite calitati si anumite defecte, si sa ma observe cineva intr-un anume fel, sa dea importanta lucrurilor care mi se par importante si mie si-asa mai departe. Aici vine faza cu: ,,Lumea nu se schimba dupa placul tau ci tu trebuie sa te schimbi dupa placul lumii" - asta daca vrei sa ,,coexisti" cu acestia. Dar stii ce ? Nu am chef sa fac asta, si nu-mi mai pasa cam de nimeni, deci o sa raman asa fara prea multe persoane imprejurul meu si o sa-mi gasesc ocupatii de unul singur. Abia astept facultatea, acolo macar vor fi chestii mai bune de facut, cel putin asa se spune.

Chestia naspa e ca, de obicei, la mine chestiile astea sunt doar periodice si nu tin o vesnicie. Daca zic ca nu-mi pasa de cineva, asta tine pana uit persoana respectiva, sau pana uit motivul pentru care nu-mi pasa de aceasta, ceea ce e trist... adica vreau si eu sa urasc, sa uit pe cineva sa nu dau doi bani, si nu tine nici macar atat cat as vrea eu, daraminte ,,forever". Dar macar tine intr-atat incat sa se enerveze acea persoana pe mine in asa fel incat sa faca ea ce-mi doresc eu, ca apoi eu... sa regret. And that's how I fuck myself all the time. Sad, uh ? Si desi constientizez toate astea, tot asa fac, ca si cum as fi programat sa fac acest ceva, fie ca vreau sau nu. Sa dau vina pe natura umana ? Sau poate sa dau vina pe faptul ca nu e nimeni in jur sa-mi spuna, sa ma certe, sa ma bata sau sa ma indrume inspre acea cale corecta ? Una din astea doua pentru ca ar fi aiurea sa dau pur si simplu vina pe mine, sa zic ca eu sunt vinovat, ca eu tre sa ma schimb, pentru ca stiu ca nu m-as schimba si lucrurile ar ramane exact asa cum sunt acum, adica naspa, iar daca dau vina pe chestiile acelea doua pe care le-am pomenit mai devreme... well, am mai multe sanse sa obtin acea sansa de ,,eliberare" din starea asta pe care o urasc atat de mult, desi n-am pomenit de ea la inceput, doar am zis ca nu-mi mai pasa. Hm... ma doare capul, din nou.

Si pana la urma sunt normal sau nu sunt normal ? Iar daca nu sunt normal, care sunt acele trasaturi care ma deosebesc de omul normal din ziua de astazi ? Si pana la urma ce e normal ? Pentru ca in mod sigur normalul nu a existat in aceeasi forma de la aparitia omenirii si in mod sigur nu va exista pana omenirea se va sfarsi, deci normalul se poate definii ca o moda trecatoare, o chestie pe care o practica toti oamenii pana gasesc ceva mai ,,normal" de facut, iar cei care nu se incadreaza in moda asta sunt considerati ciudati si sunt marginalizati si... asa mai departe. Nu ca mi-ar pasa de faptul ca ei ma detesta pentru ca nu sunt cumva, doar ca uneori ma enerveaza singuratatea si uneori, logic, ma gandesc ca anormalitatea mea alunga majoritatea persoanelor de langa mine. Dar apoi, poate nu e vorba c-as fi ciudat, poate sunt doar paranoic si totul e ok in legatura cu mine, dar apoi imi vine intrebarea: de ce sunt singur ? Pentru ca asa vreau eu ? Hm... nu stiu daca vreau foarte mult sa fiu singur, mai degraba as spune ca sunt mult prea pretentios cand vine vorba de prieteni (revenim la primele randuri). Si aici ar trebui sa-mi schimb eu gusturile in materie de prieteni si ar trebui sa accept mai multe feluri de persoane imprejurul meu, sa fiu dragut, sa fiu prietenos si-asa mai departe. Heh, da, in mod sigur n-as mai fi singur, insa as fi inconjurat de niste fraieri, cel putin asa as gandi la momentul respectiv. De ce ? Pentru ca ma cunosc foarte bine si imi pot da seama cu siguranta ca asa se va intampla, deci mai bine nu merg pe calea asta. Desigur, s-ar putea sa nu fie neaparat asa, insa prefer sa nu prea risc deoarece stiu cam ce poti pati atunci cand risti si nu mai vreau sa patesc chestii asemanatoare. Am fost destul de mult tarat prin ***** si mi se face greata cand ma gandesc c-as mai da o tura pe-acolo.

Aw, si acum imi vine sa zic ca sunt un ,,pain in the ass" si imi vine sa spun asta cum zambetul pe buze, nu stiu de ce. Ca si cum vreau sa fie persoane pe langa mine, dar zambesc in timp ce le alung. Ar fi un lucru nebunesc facut de un om nebun, daca nu mi-as aminti continuu de primele randuri pe care le-am scris aici, de faptul ca sunt un om pretentios.

Aw, whatever.

10 comentarii:

  1. stai calm,esti normal,eu consider ca atata timp cat nu suntem pociti la moaca sau suferinzi de vreo boala psihica avem tot dreptu sa ne numim normali si sa dam mana cu restu gloatei.De ce esti singur?pai un motiv cred eu ca ar fi faptu ca nu socializezi(adica in viata reala,aia naspa,plina de idioti),nu spun ca nu socializezi,ca nu stiu sigur ce faci tu,in orice caz ma depasesti la acest capitol cum ma depasesc aproape toti(slava lor,vor ajunge avocati:) ).Ceea ce obs eu e ca toti se plang de singuratate,in loc sa stam impreuna si sa ne plangem intre noi de asta noi ne plangem unor monitoare ...:(sad,in fine,scuza-ma daca nu am sens da's racita rau si e prima oara in doua zile de cand incerc sa zic ceva inteligent:)))))si cam asta a iesit:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Uiti primele randuri pe care le-am scris.

    ,,Am tot avut un anume sentiment, parca de... dezamagire. Nu prea stiu cum sa-l explic insa ma enerveaza aproape toata lumea pentru ca nimeni nu e asa cum vreau eu sau cum mi-as dori. Sa aibe anumite calitati si anumite defecte, si sa ma observe cineva intr-un anume fel, sa dea importanta lucrurilor care mi se par importante si mie si-asa mai departe."

    Si-asa mai departe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Si pana la urma sunt normal sau nu sunt normal ? "
    Stai liniştit,eşti normal!:)))
    Doar pentru că gândeşti un pic altfel faţă de restul lumii nu înseamnă că eşti un ciudat!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. The point is: I don't really care if I'm normal or not :P

    Ideea e ca vreau sa stiu daca ,,gandirea asta diferita" a mea indeparteaza lumea :P

    RăspundețiȘtergere
  5. mai, e posibil sa indeparteze lumea. De exemplu eu am fost surprinsa sa imi zica o tipa( cam saraca cu duhul ce-i drept) pe care o stiu de mult : ahh, si asa toata lumea zice ca esti o ciudata. tu chiar nu iti dai seama?''
    totusi e ok sa fii diferit.Eu una nu as suporta sa fiu ''a..aia care seamana cu aia''

    RăspundețiȘtergere
  6. Si inca odata zic! :))

    Nu ma deranjeaza sa fiu diferit, insa ma gandesc daca chestia asta ii indeparteaza pe oameni si imi da sentimentul asta idiot de singuratate de cele mai multe ori ^^ Pentru ca as fi in stare sa ma schimb (putin, putin... putin) pentru a fi mai putin respingator... you know. Merci, totusi, pentru parere ^___^

    RăspundețiȘtergere
  7. hm...nu ai cum sa fi respingator... si nici singur... ideea e sa nu cauti sa fi inconjurat de persoane care sa te vada cum vrei u, ci sa te vada cum esti u si sa te accepte cu bune si rele...
    e adevarat ca nu te poti schimba ca sa fi pe placul tuturor. orice om are... nu stiu... idealuri diferite...chiar total opuse uneori... deci nu ai putea sa te schimbi pentru noi, toti ceilalti. in schimb ai putea sa privesti mai bine la cei din jur, sa vezi cine iti e aproape constant. poate ca te va surprinde sa vezi cator persoane le pasa de tine...
    si legat de faptul ca zici ca esti un ,,pain in the ass", probabil iti place cum suna expresia... daca ai fi asa nu te-ar mai interesa ce cred ceilalti despre tine, daca te considera sau nu ciudat, nu te-ar mai afecta sentimentul de singuratate...
    si...legat de ciudatenie...si eu ma consider o ciudata, sunt persoane care imi zic ca sunt ciudata, chiar cataloghez persoane drept ciudate...daca ar fi sa ne luam dupa faptul ca toti suntem diferiti, ar insemna ca suntem niste ciudati toti... sau poate normali?
    in definitiv si un om ...normal care nu iese cu nimic in evidenta e ciudat...
    sa ne mai preocupe daca suntem ciudati sau normali?
    eu zic k mai bine ciudat decat banal...

    RăspundețiȘtergere
  8. Well, cred ca am probleme in a incerca sa le arat oamenilor cine sunt eu cu adevarat, pentru ca in mare parte observ ca mai nimeni nu-mi este aproape constant, de exemplu... la nevoie nimeni nu persevereaza intr-atat incat sa treaca alaturi de mine prin situatie, ci pur si simplu se dau batuti atunci cand ei considera ca nu mai au ce face, desi le spun ca nu prea ai cum sa rezolvi o situatie din prima, sa gandesti totul de la inceput si pur si simplu sa dictezi persoanei respective rezolvarea pe care o ai deja in minte. Oricum, povestea e lunga aici...

    Toti suntem diferiti, deci toti suntem ciudati, insa aici tre sa ai in vedere cantitatea si nu calitatea. Cat de mult e diferit cineva fata de altcineva... atunci cand depasesti un anumit prag, esti considerat un ciudat, cel putin asa mi se pare logic. Heh, astea sunt filozofii, oricum...

    De fapt, nici eu nu stiu ce zic aici, in mare incerc sa zic chestii la intamplare in speranta ca-mi va veni o idee pe care sa o folosesc pentru mine si sa-mi dau seama de niste mistere care ma bantuie.

    Merci de comment, totusi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Join the club, we have cookies :))

    crezi sau nu, si eu sunt facuta din acelasi material ca tine.. si patesc aceleasi chestii ca si tine.. asa ca, stai chill, esti la fel de sanatos ca mine (cu toate ca eu nu sunt prea sigura de starea sanatatii mele) :))

    glumesc..

    dragutz blogu app :p

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur sa intalnesc (virtual) persoane care se aseamana cu mine din punctul asta de vedere, desi ma enerveaza faptul ca esti la mare distanta si nu putem discuta despre chestia asta ca doi oameni normali, da' eh.

    Merci de parerea despre blog.

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...