duminică, 21 februarie 2010

S-a dus dracu' politetea...


Ahm... am fost destul de surprins sa vad cum majoritatea fetelor interpreteaza total gresit intentia unui baiat (adica eu) de a fi politicos fara vreun motiv anume, cum ar fi... sa o conduc undeva, sa vorbesc mereu calm si cum trebuie, fara injuraturi (mah, incerc, asa-mi place, da-ma in judecata). Adica, daca asta nu e normal, atunci cum trebuie sa fii sa te poti numara printre cei normali ? Sa fii badaran, sa nu iei aproape niciodata lucrurile in serios, sa faci majoritatea chestilor bune cu un anume scop egoist ? Sau... poate exagerez, insa spuneti-mi fetelor daca cunoasteti multi baieti care ar face mai multe chestii din pur altruism. Eu chiar nu cred ca aveti ce sa-mi spuneti aici...

Apoi ma gandesc, care-i toata faza aici ? Placerile neinsemnate sunt mult mai importante decat acele placeri spirituale ? Ah, stiti voi, despre ce citim in carti si vedem in filme si spunem ca nu sunt reale cand de fapt sunt si au fost odata foarte raspandite. Nu vreau sa par un ,,smart-ass" dandu-ma mare ca eu sunt asa pe cand voi nu sunteti, pentru ca ma simt chiar aiurea sa fiu asa dat la o parte si pe de-o parte mi-as dori sa fiu si eu badaran si un bou, astfel poate m-ar placea mai multa lume, poate m-ar crede mai distractiv, sau nu stiu... dar pur si simplu nu pricep de ce. De ce o fata alege un bou in loc sa aleaga un baiat de treaba ? De ce un baiat se lasa aproape in totalitate condus de ,,capul celalalt" in loc sa-si vina in fire si sa-si dea seama ca asta e o prostie mai mare decat poate pricepe. Prostie deoarece strica tot cheful unora de a mai iesi macar in oras, sau mai ales de a gasi prieteni adevarati... pe bune...

Dar apoi, poate eu sunt cel confuz si cel prost pentru ca nu inteleg si vorbesc asa ca si cum m-as afla deasupra. Daca asa e, poate cineva care are chef si timp sa ma lamureasca si pe mine astfel incat sa nu mai fiu atat de ciudat si cu capul in alta lume ? (asa cum mi s-a zis de vreo cateva ori). Nu de alta, dar e neplacut sa fi asa mai mereu singur, si ii invidiez pe idiotii care nu au prea mult habar despre ce inseamna viata... ii invidiez pentru ca sunt fericiti, au multe chestii pe care eu mi le doresc...

17 comentarii:

  1. stai cu ei si o sa devii ca ei,simplu.Mie-mi plac oamenii destepti si vreau sa-mi fie prieteni,mai mult,vreau sa fiu ca ei,asa ca ma duc si eu langa ei iar in caurand o sa ma confund cu felu' lor de-a fi.Eu nu cred ca ala sau ala e ciudat sau mai stiu eu cum,fiecare e cum e si gata.Fara mari filosofii.In legatura cu femeile nu stiu ce sa zic,ma bucur ca nu-s baiat si ca nu tre sa am de-a face cu ele:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha...

    Oricum, e plauzibil... cand stai pe langa oameni, devii cam ca si ei...

    Concluzie ? -.-

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba nu s-a dus! Sau, mă rog, nu s-a dus pentru toată lumea. Eu oricând aş să prefera un om politicos.
    Şi...probabil că ei ar trebui să te invidieze pe tine, nicidecum tu pe ei.

    P.S.Nu cred că te-ar avantaja deloc postura de bădăran şi bou.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu... si altii din orase al naibii de departate. Uraaa... pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem o generatie de barbati crescuti de femei. Oare chiar o alta femeie e raspunsul de care avem nevoie?

    Ideea e ca da, ai dreptate. Ai mare dreptate. O explicatie caut si eu, dar nu am gasit pentru ca m-am framantat asa tare ca tine. Si nici tu nu te-ai framantat prea tare daca inca n-ai gasit un raspuns. Ia fi mai atent. :)

    Ma mai gandesc si poate iti raspund cu un articol, ca e prea mult de discutat pe acest subiect. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa te urmaresc atent, si poate mai discutam. E chiar ceva ce ma intereseaza in mod deosebit, cel putin dintr-un timp incoace...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu s-a dus chiar de tot.Adica nu pentru toata lumea.Dar se duce din ce mai mult,si nu stiu unde se va ajunge cu asta.Adica stiu dar prefer sa spun ca nu..

    RăspundețiȘtergere
  8. Atunci se duce dracu' politetea :) ... e mai bine asa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate, s-a dus politetea, e dead and gone. Asta pentru ca fetele in majoritatea lor prefera baietii 'rai' care sa le faca sa simta ca viata e o aventura, stricand reputatia fetelor ramase, care poate n-ar vrea sa suporte un cefist cu tricou cu burta. In consecinta, baietii, care ar vrea sa aiba si ei o fata, sa-i zicem frumoasa, se comporta ca niste boi pentru ca toate datele indica cum ca asta s-ar cere pe piata.
    Zarurile au fost aruncate, de acuma inainte astea-s regulile bunului-simt.

    RăspundețiȘtergere
  10. pe de-o parte mi-as dori sa fiu si eu badaran si un bou, astfel poate m-ar placea mai multa lume...

    te plac multi, cu siguranta... si daca nu te plac pentru ca esti simpatic si dragut cu ei e problema lor, nu a ta...
    chiar cred ca exista categoria aia de oameni de care nu ar trebui sa asculti, sa iti pese, etc...
    ce mai conteaza ce cred ei despre tine? crezi ca despre ei au o parere foarte buna?

    RăspundețiȘtergere
  11. concluzie?cred ca am mai zis-o,stai cu ei,iesi in lume.

    RăspundețiȘtergere
  12. S-a dus politetea la majoritatea.

    Mie deja mi-e frica si am devenit paranoica in unele chestii a prieteniei. Uneori nici nu mai stiu cine imi este prieten si cine nu. Acum toti vor sa aiba un profit din prietenie.

    Sunt fete carora le este rusine cu cineva care este la locul lui dar exista si multi baieti care nu prefera o fata linistita si cauta cat cunoscute "dupa prostie" in societate.
    E o chestie ce nu o pot intelege.

    Sfatul meu pentru tine e sa continui sa fi "ciudat" si cu capul intr-o alta lume. ^^

    P.s: si mie mi se spune ca sunt cu capul intr-o alta lume.
    Dar cred ca e mai bine. Decat aici, mai bine acolo unde realitatea o facem noi.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Di: Da, si ce e mai rau e ca in oras, la vedere, in mare parte gasesti pe cei dornici cocalari, dornici de a fi mai putin inteligenti si-asa mai departe, iar ceilalti... stau ascunsi, sau sunt invizibili pe strada. Dar, desigur, sunt exceptii, ca intotdeauna ^_^

    @Tania: Pai daca tu zici ca ma plac multi, sunt fericiti, dar le e frica sa se arate ? Hm. Ce mai conteaza ce cred ei despre mine ? Pai e si mai aiurea sa fiu singur :)

    @Narcisa: ... stiu -.-

    @Xenia's Chronicles: Eu inteleg. Nu ai nevoie de creier pentru a fi badaran, sau pur si simplu insensibil... nu ? E mai simplu. Oamenii trag mereu la simplitate, iar daca tu zici sa raman ciudat si cu capul in nori... poate, poate raman... desi cum stiu ca pot sa am incredere sa-ti urmez sfatul ? :P

    RăspundețiȘtergere
  14. a mai observat cineva in afar' de mine ca aici sunt doi adi?:|creepy,imi place ala cu paru' scurt:))

    RăspundețiȘtergere
  15. A... ma bucur ca-ti place de ala cu paru scurt, da... niciunu' nu prea are paru' lung :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Doamne, nu suport tipii badarani :-j.
    Sunt doar niste tarani, grandomani, prea macho si daca ii intepi un pic se desumfla =)). Cand mi se intampla sa intru in contact cu astfel de ... personalitati ale lumii retarde, ii las sa vorbeasca singuri :))) slava cerului ca se intampla rar. Sincer, noi, fetele, interpretam mult. Chiar si o privire ni se pare ceva WOW si "OMG s-a uitat la mine, clar ma place", si de fapt acea privire era destinata unui alt punct de interes sau doar curiozitate, intamplare. De-asta nu ne plictisim niciodata. Eu cred ca problema nu e la tine ;))
    Huggiessss >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Zau, ma bucur ca am scris faza asta. Am invatat cate ceva...

    Merci :P

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...