vineri, 4 decembrie 2009

Care-i faza cu presedintii de-aici ?











Mnah, sa scriu si despre politica ? Hm... de ce nu ? As avea cate ceva de zis, sincer...

De cand a inceput toata chestia asta cu alegerile a fost inevitabil sa nu ,,observ" cine candideaza, cine ce planuri are, care a reusit sa stranga cele mai multe voturi in turul intai, iar apoi am reusit sa aflu mai multe despre boii astia doi care se lupta pentru putere, faima, bani, sau... pentru ca sunt atat de altruisti si atat de siguri ca pot aduce tara asta pe picioare, pot sa ne ofere o viata mai buna zdrobindu-se patriotic. Hm... nu-mi vine sa cred cat de... hm...

Hai s-o luam cu inceputul. La inceput erau vreo 12 candidati, daca nu ma insel. Fiecare avea cate un plan in minte, sau cel putin o idee de a conduce tara asta intr-un anume fel astfel incat sa reuseasca ceea ce Basescu n-a reusit in cei 5 ani de mandat. Interesant, iarasi pare atat de greu de crezut, da' mah, astia-s oameni seriosi, doar sunt candidati la presedintia Romaniei, cum naiba sa ma indoiesc de ei ? Bine, in fine, asta nu prea conteaza... ceea ce conteaza e ca n-au reusit sa se faca destul de mult auziti asa cum au reusit Basescu, Geoana si Crin (cred ca astia au avut mai multi bani de postere, cine stie... sau poate imaginatie mai bogata...) asa ca nu au obtinut prea multe voturi, decat de prin satuletele pe care le-au vizitat, sau din posterele acelea fara prea multa ,,valoare" pe care le-au pus ici colo prin diferite orase. Si pe-aici am vazut 1-2 (si logic ca erau invizibile cand vedeai vreo 100-200 cu cei care sunt acum in varf). Acum... de ce-ar trebui sa credem ca toti astia au fost mai rai decat cei care sunt acum in turul 2 ? Doar pentru ca nu si-au facut atat de multa publicitate incat sa atraga atentia ? Ce dovedeste asta ? Poate puteau conduce tara asta mai bine decat ar fi facut-o Basescu, sau mai bine decat o va face Geoana in caz ca va castiga. Nimic nu dovedeste nimic. Poate ca si eu as putea conduce tara asta mai bine, sau poate tu, cel care citesti, insa nah... in fine.

Am vazut aseara faza asta cu dezbaterea, cel putin prima parte din ea. Pana la urma m-am plictisit si m-am uitat la un film, si nici nu stiu cine a ,,castigat", insa stiu ca sunt amandoi niste idioti si jumatate. De ce zic asta ? Pai... in primul rand ce fel de bou de viitor presedinte nu e de-acord cu aproape nimic din ceea ce spune contracandidatul sau ? Fiecare om a obtinut un anumit numar de voturi pentru... ceva, nu ? Asta inseamna ca e competent, nu doar un fraier care nu stie ce face si duce tara spre pierzanie (desi... aici e putin discutabil), iar cand ii vezi pe aia doi facand atac la persoana incercand sa-si demonstreze punctele de vedere, incalcand regulile dezbaterii explicate clar la inceput si chiar pe parcurs... Geoana amintind mereu de fail-urile lui Basescu in mandatul sau aproape trecut, iar Basescu... cel care vorbea foarte calm, foarte rar (ca era cronometrat) si care credea cu tarie ca Geoana merge in jos (quote: ,,Vom vedea domnule Geoana atunci cand vei pierde alegerile"). Wtf ? Deci admir unele din ideile pe care le au oamenii astia, dar felul in care se exprima e total aiurea, sincer.

A, inca o faza faina care dovedeste, oarecum, ce am zis despre ei. Nu m-am uitat la dezbaterea aceea in care era si Crin, insa am auzit ca l-a cam facut in multe feluri pe Geoana, si nu ma refer la vreun compliment, iar dupa ce a pierdut alegerile, a inceput sa vada dintr-o data clar si... parca ghidat de o forta divina s-a aliat cu Geoana si ii sustinea ideile din toate punctele de vedere. Deci boul si-a incalcat principiile pentru... ? Pentru a ramane la putere ? Pentru a avea mai multi bani... bine, pricep, e fain sa ai bani, insa sa faci asta in fata unei tari intregi e chiar foarte aiurea, mai ales venind din partea unui om care mai avea putin si ar fi putut deveni presedinte.

Sa fii presedinte presupune o responsabilitate imensa, un altruism iesit din comun, o capacitate de a gasi solutii in orice situatie si-asa mai departe... nicidecum vanitate, coruptie, tupeul de a face atac la persoana in fata tarii, si... ce-am zis mai sus.

Nu prea stiu ce sa zic, sincer. Urasc tampeniile astea... primarii, presedintii, majoritatea sunt dusi dracului si merita sa stea acolo, si nu la conducere. Chiar nu cred ca vreunul din ei va reusi sa faca tara asta in asa fel incat sa nu ne mai fie rusine ca suntem romani (bine, cel putin cei care va simtiti) si vom ramane in felul asta destul de mult timp, iar ei vor profita de pe urma chestiei asteia. Cel putin aici sunt de-acord cu Basescu care e impotriva colegilor lui din parlament, numindu-i... nici nu stiu cum le zice, da' stiu ca nu-i simpatizeaza, o chestie faina, pe de-o parte... insa cand esti presedinte ai nevoie de Guvern, de ministrii, si-asa mai departe... aici dreptate lui Geoana. Deci... poate daca i-ai combina pe astia doi ai obtine ceva interesant si poate chiar o solutie la toata problema asta din Romania, insa separat sunt doi ratati...

Va duceti la vot ? Cool... eu n-am chef...

4 comentarii:

  1. Am fost la vot, dar nu m-am putut abtine sa nu fac o mica rautate :)
    E dreptul meu si nu vreau sa se foloseasca altii de el ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ... :)))))
    Mi-am exprimat clar opinia/punctul de vedere cu privire la alegeri ... in scris :) pe buletinul de vot XDDD

    RăspundețiȘtergere
  3. ... aaa... curiozitatea ma ucide :P

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...