duminică, 24 iulie 2011

O intalnire cu Radio Whisper

Cu ceva timp in urma, daca ati vazut si voi, am primit un comentariu de la o persoana din staff-ul Radio Whisper. Ma rog, vazusem ca pare un fel de copy/paste si nu am prea luat in serios, vazand ca nici nu sunt contactat, asa ca am ignorat, in mare, toata situatia, dar am fost curios, intr-o oarecare masura, si am ascultat radio-ul cateva zile. Mi-a prins si bine cat a trebuit sa zugravesc prin casa ca... nah, era muzica chill, clubbing, in asa fel incat ziua a trecut destul de fain. Singura chestie mai aiurea, desi nu prea observabila, era faptul ca genurile de muzica se schimbau aleatoriu, de la piese mai vechi, la clubbing, apoi piese lente, si un prieten zicea ca-i mai aiurea faza, dar se putea sa fi fost un test cu altcineva, nu m-am gandit prea mult la asta considerand ca abia incepusem sa ascult si nu are rost sa imi implic o parere solida din informatii atat de putine.

Ce surprindere, totusi, cand am fost contactat, pe messenger, de o alta persoana din staff. Din pacate pentru ei, insa, nu am luat situatia prea fain, si am fost destul de rece, dar a tras de mine pana cand am inceput sa ma deschid si sa fiu mai cald, chestie care mi-a placut, a fost o prima impresie placuta, comparativ cu ce impresie am facut eu. Am povestit putin, despre motivele pentru care am fost contactat mai tarziu, motivul pentru care comentariul acela nu era foarte personalizat... se pastreaza ocupati cu proiecte, si radio-ul in general, sa nu vorbesc de sustinerea altor bloggeri, asa ca si mine (sau mai buni, sau mai rai), si am fost cam naspa sa ma gandesc ca merit sa fiu tratat altfel, asa, din senin.

La un moment dat s-a pomenit de o colaborare, o invitatie de a face o emisiune la radio-ul respectiv, si mult ajutor la partea tehnica (programe utilizate in vederea, ceea ce m-a luat de pe picioare, prin faptul ca au acordat atat de mult timp unei persoane pe care doar au citit-o superficial, pe un blog. Bine, superficial e putin spus, luand in considerare ca nici nu a prea trebuit sa ma prezint. Deja stiau mai multe detalii despre mine.

Prin felul in care mi s-a vorbit, am observat ca pun suflet in radio-ul acesta, care a fost creat, deja, de multa vreme, dupa cum am vazut pe net. Am observat ca sunt uniti dupa felul in care am fost si eu invitat si primit in echipa, si felul in care vorbeau despre altii. Am observat ca promoveaza bloggerii cu adevarat citind ce s-a scris despre ei pe mai multe blog-uri destul de cunoscute, persoane care vorbeau serios, daca simtul meu de observatie inca e ascutit.

A, si am auzit ca a fost pomenit blog-ul meu, live, la radio :D chestie care m-a facut sa ma simt foarte bine, mai ales ca nu am o parere extraordinara despre blog-ul meu, ci il privesc mai degraba ca pe un refugiu, un mod de a gandi mai bine. Nu ma asteptam sa fie observata calitate, si mai ales din partea unor persoane ca si ei. Ma gandeam ca au chestii mai bune de facut decat sa ma promoveze, ca si blogger, si celelalte lucruri pe care le-am pomenit, dar m-am inselat... si-mi pare bine.

Mai, pe scurt mi-a fost facuta o impresie foarte faina, si in general ma bazez pe primele impresii. Sunt incantat sa-i sprijin, oricum sunt si eu in stare, si va invit sa-i ascultati si voi facand click pe banner-ul de mai jos.

Stiu ca pare ca si cum as face publicitate, dar e felul meu de a vorbi despre ceva sau cineva de care sunt incantat :P poate am si ceva emotii...

Le urez bafta in continuare, si sper ca atmosfera sa ramana la fel, sa-i ia si pe altii de pe picioare, cum m-au luat pe mine.

5 comentarii:

  1. si eu am primit un astfel de comentariu copy/paste dar nu am avut ocazia de a vorbi cu ei pe mess...oricum, daca tot isi promoveaza radio-ul prin astfel de comm-uri, e bine ca macar sa respecte ceea ce ei scriu acolo, adica sa promoveze blogul :p
    Felicitari, asta inseamna ca ai le-ai tras atentia in mod placut si asta art trebui sa te faca sa te simti mandru de blogul tau :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca il promoveaza cu adevarat... am citit cateva blog-uri care si-au auzit numele pe-acolo, si iti dai seama ca nu am vazut decat cateva, si am avut si ocazia sa vorbesc cu ei, iar... daca sunt destul de bun cand judec o persoana, cred ca se promoveaza blog-urile :) probabil in emisiunile mele viitoare voi promova si eu. Ar fi o chestie faina de radio.

    Poate o sa te caute, odata si-odata ^__^ ... ma rog, bafta, blog-ul tau e cel putin la fel de interesant ca al meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, grey :) si cu placere Roxx ^__^

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...