vineri, 15 iulie 2011

My opinion on sex

Asta e un subiect foarte controversat atat in capul meu cat si in capul tuturor, insa incep, incet incet, sa fac deosebiri tot mai mari intre a face sex cu partenerul tau sau cu altcineva, si alte cai de a petrece timpul impreuna. Suna stupid, putin, asa cum o zic eu acum, dar pe parcurs intelegeti voi pe unde o sa bat.

Probabil ca n-o sa fiti de-acord cu mine la capitolul asta, insa asta nu e nicidecum un subiect pe care sa-l poti tratat obiectiv, oricat ai incerca, luand in considerare cat de diferiti sunt oamenii, care de care, luand in considerare contextele, variabilele, si asa mai departe, insa eu imi voi spune parerea in functie de ce-mi doresc eu de la viata, de la prietena mea, de la... mine.

In primul rand, consider ca sunt mai multe lucruri ce trebuie respectate intr-o relatie, nu neaparat ca si o lista cu cerinte, cat niste nevoi ce ar trebui satisfacute intr-o masura adecvata personalitatii fiecaruia pentru a putea pastra totul in picioare. Si da... incep prin a lua totul pe cat pot de rece, metalic, fara sentiment, ci pur... descriptiv, sa ma pot explica cat mai bine.
Metode de a pertece timp impreuna ? Uite cateva chestii evidente: Comunicare buna, timp petrecut impreuna, nici prea mult, nici prea putin, activitati comune, lucruri spontane, pentru evitarea monotoniei, compromisuri, pentru a diminua  eventualele neintelegeri cu privire la diferite bariere de diferite naturi (in functie de natura relatiei), si bineinteles, exista si sexul, luat de la baza, in cea mai simpla forma. In mod evident, exista exceptii, in care o relatie poate exista fara unele din chestiile descrise mai sus, sa nu mai vorbesc de faptul ca nu am precizat decat cateva pentru a-mi putea exprima mai bine punctul de vedere. Tineti minte, sunt subiectiv.

Din toate lucrurile enumerate mai sus, sexul mi se pare cel mai enigmatic, sau s-o iau altfel, mi se pare cel mai aiurea, respectiv paradoxal. Adica, e necesar intr-o relatie, luand in considerare ca de la inceput pana la sfarsit, o relatie merge pe pasi, tot mai sus si mai sus, si intr-unul din pasii respectivi exista si asta, iar fara sex e dificil sa creezi o intimitate intre parteneri. Insa pe cat de mult e necesar, pe-atat e capabil sa distruga o relatie, deci... pe cat de mult e necesar, pe-atat ai vrea sa eviti, in cazul in care vrei sa pastrezi o relatie curata, pura, frumoasa, fara noroi in ea, si alte lucruri ce te fac sa nu mai vrei sa ai de-a face, in cele din urma, cu respectivul, sau respectiva.

Ca sa pot explica mai bine lucrul asta, as putea incerca sa descriu, oarecum, ce inseamna sex ? Din punctul meu de vedere (chiar daca pare naspa spus), inseamna masarea, din diferite puncte de vedere, ale unor puncte erogene din sau de pe corpul nostru in speranta obtinerii unor placeri intense. Nu ? Asta e in forma lui de baza... ce parere am eu de chestia asta ? Ma dispera la culme...

Din momentele in care am inceput sa practic si eu ,,sportul" asta, am inceput sa vad cam ce se intampla in momentele acelea. Cand esti cu persoana respectiva, chiar la inceput, in cazul in care simti ca esti indragostit, nu vrei neaparat sa treceti direct la anumite puncte de pe corpul nostru, daca intelegeti unde bat, ci mai degraba vrei sa-i patrunzi in corp, din punct de vedere spiritual, prin atingeri suave, priviri inflacarate, saruturi calde, de obicei departe de cele mai erogene puncte de pe corp, si alte lucruri asemanatoare menite sa transforme toata scena intr-un vis. Asta gandeam eu chiar la inceput, asta si alte lucruri pe care nu mai are rost sa le descriu, pentru ca as transforma totul intr-o poveste erotica, si... mai bine fac asta altadata :p.
Dupa un anumit timp, am observat ca nu mai prea exista rabdarea aceea necesara, nici dorinta unei conectari spirituale intre parteneri ci... dorinta conectarii din alte puncte de vedere, in functie de cat de multa nevoie simti ca ai, din punct de vedere fizic, si de multe ori nevoia e asa mare incat nu-ti mai prea pasa de nimic si incepi exact cu sfarsitul, si apoi se termina rapid. Mda, bun... in timp ce faci chestia asta nimeni nu se simte catusi de putin rau, ci chiar foarte bine, insa ce se intampla dupa asta, nu se prea gandeste nimeni, ci doar incearca sa-si explice de ce e asa aiurea. Personal, dupa ce fac o asemenea chestie, ma simt aiurea fata de persoana respectiva, oricat de mult as incerca sa nu ma simt. In mod evident nu m-am simtit inainte sau in timpul ispravii, insa dupa se instaleaza o raceala si-mi vine sa ma indepartez. De ce ? De jena, din ideea ca mi se pare ca mi-am batut joc, ca a fost aiurea, chiar daca in timp nu credeam asta, fel si fel de prejudecati ce ma indeamna sa nu mai incerc faza. Mda, sunt tip, tipii sunt mai dependenti de sex decat tipele, asa se tot spune, si ca sa ma repet: Inainte si in timp nici nu mai prea vroiam altceva decat exact punctul culminant al unei nopti pe care as crede-o romantica, de vis, intre doi oameni ce se iubesc. Dupa ma simt aiurea, si acum cand ma gandesc la asta ma gandesc ca nu am facut decat sa-mi bat joc de principile cu care am inceput toata ideea de a ma culca cu o persoana pe care, cred eu, o iubesc, si... pur si simplu, mi se pare ca am facut o prostie.

Acum arde intrebarea: Daca faci chestia respectiva, plus toate elementele necesare (pe care nu le pot descrie; toate sunt spontane, specifice relatiei, specifice celor doi) pentru a putea spune ca ,, faci dragoste ", te mai simti la fel de aiurea ? (mergem pe ideea pe care am pus-o in paragraful anterior. Daca sa faceti sex, simplu, e fain pentru voi, n-are rost sa cititi...). Nu e la fel de aiurea, de fapt... nu mai e aiurea deloc. E o diferenta majora intre a face sex si a face dragoste din punctul de vedere al perceptiei. Privit din afara, e cam aceeasi chestie orice ai face, insa important e sa privesti din punctul de vedere al celor care se afla in mijlocul actiunii. Acolo devine foarte diferit.

Din punctul meu de vedere, in momentul in care ai in fata ta o persoana fata de care ai sentimente reale, nu atractii simple care dispar la fel de repede precum au aparut, si sunt inlocuite foarte usor de alte atractii superficiale legate de corp si-atat, se creaza o pune intre sufletele celor doi, pe masura ce noaptea avanseaza, iar cei doi se... iubesc (stiti voi), ideea de penetrare nu mai devine un subiect principal, ci mai degraba un punct culminant, cu o durata mult mai scurta decat restul lucrurilor facute pana la momentul respectiv. Devine ceva nesemnificativ luat singur, pe langa celelalte atingeri care nu au facut altceva decat sa apropie pe cei doi, pana cand ajung la acea ,,singura persoana" despre care ati mai auzit.

Ce se intampla in mintile celor doi in acele momente e inexplicabil. As putea explica doar daca as gasi metaforele perfecte care sa se potriveasca, insa nu-i atat de usor pe cat pare. Nu e ceva ce poate fi gandit, prezis, ci mai degraba ca un ritual magic ce se intampla in functie de sentimentele aflate la mijloc. Daca reusesti sa-ti infasori, cat de cat, mintea in jurul chestiei asteia, iti dai seama ca nu se mai simte nimic ciudat in sensul negativ, aiurea, si asa mai departe, dupa, ci... ca si cum te trezesti dintr-o coma foarte lunga, daca pot spune asa, in care esti ametit, nu mai stii pe unde esti, iar prima persoana pe care-o vezi e... cheia catre lumea aceea in care ai fost.

Stiu, sunt varza la explicat. E greu sa descriu ceva ce nici nu stiu daca mi s-a intamplat. Insa stiu ca se poate intampla. Gandindu-ma la asta, totul devine atat de relativ incat mi se pare ca am zis doar prostii. Totul e foarte rece, cat sa-ti dea fiori (friguri), in tot corpul, si atat de cald incat sa transpiri abundent, atat de scurt ca orele trec ca minutele, dar atat de lung incat iti imaginezi ca toata viata ta se infasoara in jurul acelor minute, atat de intens incat simti ca nu mai poti sa induri, insa atat de liber incat parca poti sa te afli oriunde, sa faci orice, sa-ti doresti orice.

Asta cred eu... asta am crezut mereu, si asta e ceea ce-mi doresc. Ma rog, nu neaparat ce am scris... am scris aiurea, comparativ cu ce se intampla in mintea mea, dar e o incercare umila de a da anumite indicii, daca nu pot sa dezvalui totul.

11 comentarii:

  1. Uite ce cred eu: exista o imensa diferenta intre sex si dragoste. Sex e doar actul fizic, dar dragostea implica enorm de multe sentimente, trairi, ganduri, etc si nici macar nu e nevoie sa fii expert in domeniu ca sa-ti dai seama. Apoi, ce cred eu ca fata, e ca nu multe sunt norocoasele care pot spune ca prima lor experienta a fost dragoste si nu sex. Asa ar fi de perferat. Cum fetele sunt mai sensibile si pentru ele, toata treaba asta implica multe framantari interioare, ar fi de preferat sa astepte pana sunt sigure ca prima lor experienta sa fie una pozitiva si simpatica. Imi pare rau de cele care sa grabesc (niciodata n-am priceput de ce) pentru ca vor cunoastea dragostea doar superficial. De ce sa irosesti ceva fain ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca s-a hotarat cineva sa comenteze la postarea asta ;)) am impresia ca ultimele 2 postari au fost putin cam naspa, din moment ce nimeni nu se prea baga. Si mai tare ma mir ca ai inceput tu sa comentezi ^^ dar ma bucur...

    De fapt, in momentul in care incepi sa faci asa ceva, te cam pierzi in ceea ce se intampla. Ori te pierzi in emotiile care te coplesesc, ori din cauza febrei animalice care patrunde in tine, in functie de ce fel de persoana esti, ce-ti place, etc. Ramane la sfarsit sa vezi cum te simti dupa, si sa... prinzi experienta ? Ce sa faci si ce sa nu faci inainte, in timp, si dupa...

    Ma rog... .___. ma bucur ca esti de-acord cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil sunt postari prea personale si n-a indraznit nimeni sa le perverteasca. In schimb, eu n-am nicio retinere :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Personale ? Nu sunt neaparat personale... poate legate de chestii personale, dar puteam s-o fac de nu stiu cate ori mai personal :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai sa prezentam 2 terminologii :
    1.Fucking
    2.Making love
    Buuun.Fucking is fucking.Nu e complicat , nu e o chestie rusinoasa , nu e o boala. Sexul reprezinta probabil ce`a mai "fun" activitate 2 [ sau mai multe ] persoane [ de sex diferit sau nu ] o pot impartasi.
    Oricine a avut un orgasm alaturi de alta persoana stie asta.
    Making love is fucking + emotions . Asta nu inseamna ca nu poti sa faci doar sex cu persoana iubita.Pt ca deseori , chiar daca iubesti o persoana , nu exista parametrii necesari pt a se ajunge la making love.
    "Insa pe cat de mult e necesar, pe-atat e capabil sa distruga o relatie, deci... pe cat de mult e necesar, pe-atat ai vrea sa eviti, in cazul in care vrei sa pastrezi o relatie curata, pura, frumoasa, fara noroi in ea, si alte lucruri ce te fac sa nu mai vrei sa ai de-a face, in cele din urma, cu respectivul, sau respectiva."
    Huh ?Sex = noroi ? De ce ? Of all the things you can do to a person, giving someone an orgasm is hardly the worst thing in the world.
    Simti jena dupa ? De ce ? Singuru motiv pt care ar trebui sa te simti...jenat e incompetenta.Dar daca ai urme de gheare pe spate / ass sau alte parti ale corpului si duduia ti`a "spus" numele in combinatie cu expresii ca "da" , "oh da" , "don`t fuckin stop" si tu te simti jenat...i have a lil` problem m8y !
    Si ar fi bine sa`ti scoti din cap ideea ca barbatii sunt niste giboni obsedati de sex si femeile sunt niste fiinte pure, inocente , trase in lapte si miere. Daca ii apesi butoanele care trebuie o sa fii surprins total de pers de langa / sub tine / pe tine.
    Stiu ca ai tendinta sa over think stuff , dar in ecuatia noastra nu vb de asa ceva.
    My two cents....

    RăspundețiȘtergere
  6. @MSGaBe: Yep, ma asteptam sa spui ceva de genul... si iti dau dreptate la aproximativ 70% din ce ai zis.

    Ideea e ca nu e atat de usor de explicat pe bune totul.

    Luam ce ai zis, faptul ca a face sex e o distractie, si sa dai orgasm unei tipe nu e ceva rau, comparativ cu ce i-ai putea face, mai ales la ce simte atunci. Deci... da, e foarte tare, si pe de alta parte, nu e deajuns sa iubesti o persoana ca sa faci... dragoste, si ... ma rog.

    Adevarul e ca daca iubesti o persoana, tii la ea, si te implici in sex, zgarieturi, si alte lucruri de genul, merge prost rau... asta vroiam sa evidentiez. In cazul in care e one-night-stand, sau cum ii zice, yeah... sure, go for it, sex fara mila. In alte condintii, insa... revin la ce am zis, sexul e naspa, ma face sa ma gandesc ca mi-am batut joc.

    Dar apoi asta depinde si de felul de a fi a fiecarei persoane, felul in care functioneaza constiinta, relatia pe care o ai.

    Iti dai seama ca eu nu sunt ca tine, tu nu esti ca mine :) different things turn me on.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Adevarul e ca daca iubesti o persoana, tii la ea, si te implici in sex, zgarieturi, si alte lucruri de genul, merge prost rau..."
    DE CE ? Fuck m8 , sunt intr`o relatie de 3 ani , si am fost [ si sunt si in momentu` asta ] plin de astfel de "war wounds". Dimpotriva , tocmai pt ca fac sex cu o persoana pe care o iubesc imi permit mult mai multe...."artificii" de genu`. E extrem de greu sa o dai in bara la astfel de chestii cand le faci cu persoana iubita.Experimentarea unor chestii de genu` se face de comun acord si tocmai faptul ca nu esti cu un strain in pat [ sau in ce locatie iti place ] iti da unda verde in a incerca unele chestii , in a depasii linia.
    Fuckin` is freakin fun , fuckin` implica explorare , fucking-ul prezinta ocazia " to boldly go where no man has gone before". Si cine stie , poate ce se afla dupa urmatoarea "frontiera" aduce extaz persoanelor implicate.

    RăspundețiȘtergere
  8. ... ce chestie. La mine nu merge asa deloc. Hm...

    Dar e bun punctul de vedere, macar acum nu mai generalizez.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti`am mai zis , noi doi tre sa merem la cu**e :)) .U need 2 let go , get freakin` wild , u need a really good night out ! Majin style ! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Motivul pentru care am bagat postarea asta e pentru ca... cred ca am facut ceva de genul, odata... ma rog, detaliile nu prea conteaza aici, si a fost aiurea apoi.

    Idk... might be fun, but if it's not ? :P It'll be your fault!

    RăspundețiȘtergere
  11. Atata timp cat esti dispus sa faci asta , o sa fie ok. Trebe doar sa vrei. Nimic mai mult.Trust za Majin:D !

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...