duminică, 10 iulie 2011

Te iubesc, pentru ca ...

Te iubesc pentru ca visele mele te au mereu ca si actrita principala, si pe mine ca actor, iar subconstientul meu ca pe scenarist si regizor, iar povestea e mereu de dragoste, avand ca si continut scene cu noi doi impreuna, cu sau fara voia mea.
Te iubesc pentru ca seara, atunci cand intunericul imi permite sa desenez orice vreau in fata ochilor mei, apari mereu tu, uitandu-te in ochii mei, dandu-mi fiori asemanatori celor pe care-i ai in momentele in care nu mai ai nici un control asupra corpului tau sau a simturilor tale. Atunci cand exista cineva care te controleaza mai tare decat te controlezi tu insuti.
Te iubesc pentru ca ceea ce simt nu a inceput prin a fi puternic, si nici nu a scazut de atunci. Ceea ce simt creste in mine pe masura ce te ascult, te vad, te simt mai mult. Si pe masura ce creste, creste si dorinta mea de a te avea langa mine, iar atunci cand te am, nici nu ma gandesc sa-ti dau drumul.
Te iubesc pentru ca fiecare amintire pe care o am cu tine a ramas in mintea mea, oferindu-mi zambete in clipe nefavorabile, sau situatii sobre. Simple amintiri care fac mai mult decat pot face eu singur, amintiri pe care le pretuiesc, fie ca vreau sau nu. Orice s-ar intampla, ele raman cu mine, si-mi amintesc ca cineva ca tine a existat in viata mea, sau... inca exista.
Te iubesc pentru ca nu ma pot abtine in a o face. Cu cat incerc sa ma indepartez mai mult de tine, cu atat vreau sa ma intorc la tine, si pana acum mereu m-am intors.
Te ador pentru ca fiecare suras al tau ma provoaca sa zambesc, si sa rad la randul meu, iar acele surasuri sunt abundente, ceea ce inseamna ca fiecare zi e un motiv sa zambesc.
Te ador pentru ca tii la mine si crezi in mine, mai ales in momentele in care eu ma dispretuiesc si nu sunt capabil sa am incredere in mine. In afara faptului ca ma faci sa te iubesc, ma faci sa ma iubesc si pe mine insumi, pentru ca de data asta nu mai sunt invidios uitandu-ma in alta parte, ci sunt fericit ca ma uit in ochii ce-i privesc pe ai mei, nu pe-ai altcuiva.
Te ador pentru ca cu cat esti mai adormita, sau mai trista sau atunci cand zici ca nu arati bine, atunci esti cea mai frumoasa in ochii mei. Imi vine sa te strang in brate vazandu-ti ochii cum se inchid usor si la fel de usor cum apare un zambet pe chipul tau ce ma face sa te strang si mai tare in brate, si sa-mi pierd cuvintele.
Te doresc pentru ca mereu iti place sa ma provoci in toate felurile, cand te pui in pat, ma provoci sa vin langa tine, sa te alint pana dormi, sau doar sa stau langa tine, cand te bagi la dus, nu ma pot abtine sa nu vin langa tine, sa vad apa cum curge pe chipul tau, pe langa ochi, pe langa nas, pe langa buze, in jos pe barbie si gat. Te doresc pentru ca ma faci sa tremur.
Te pretuiesc pentru ca esti cea mai buna prietena a mea, si in clipe de tristete, nervi, nesiguranta, exista mereu unul din noi care sa-l consoleze pe celalalt, si sa dispara totul intr-o clipa, cu un efort minim.
Te vreau langa mine pentru ca de fiecare data cand imi spui: ,,Ia-ma in brate", asta devine cea mai mare dorinta a mea, in momentul acela.


8 comentarii:

  1. Frumos....putin fantasy asa , dar frumos fara doar si poate.Ma bucur ca mai exista barbati care nu s`au transformat in porco-gibonus cocalarus .
    GJ m8 !

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai de-asta am scris ce-am scris, pentru ca simt ca sunt in stare sa simt toate lucrurile respective, si poate altele pe care inca nu mi le imaginez. Tot ce-am scris e fizic posibil, adunat din ce-am intalnit in viata mea, ce-am vazut la alte persoane, ce consider ca se poate acum. As fi putut intra cu metafore ,,out of this world". Atunci ar fi fost fantasy :P

    Thanks for the thumbs up.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos, frumos.
    Şi mai mult ca sigur o să vină şi ziua aia.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. he hee ... nu te credeam asa romantic :D
    mai rar asa baieti sensibili..[din pacate]

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb...romantic si dulce

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc pentru comentariu, Anonim! :)

    RăspundețiȘtergere

Un pic cam de prea multe ori...

Un pic cam de prea multe ori...